Avatar billede klemenz Nybegynder
17. april 2004 - 14:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hjælp til oversættelse

NEW REGISTRATIONS TEMPORARILY SUSPENDED
PHP - Fusion users from several areas of the globe are having their websites attacked with code that replicates fraudulent user registrations.

In order to preserve the integrity of this website, I have temporarily suspended registrations until a security patch can be coded and implemented as an attempt to stave similar attackes on this website

Thank you for your patience and understanding.
Avatar billede roenving Novice
17. april 2004 - 14:58 #1
NYE REGISTRERINGER ER MIDLERTIDIGT SUSPENDERET
PHP - Fusion brugere fra adskillige områder på jorden har haft deres websites angrebet med kode, som gentager/repeterer bedrageriske bruger-registreringer.

For at beskytte dette websites integritet, har jeg midlertidigt suspenderet registreringer indtil en sikkerheds-patch kan blive kodet og implementeret for at afværge lignende angreb på dette website.

Tak for din tålmodighed og forståelse.
Avatar billede klemenz Nybegynder
17. april 2004 - 15:04 #2
Kanon..  ;-)

Mange tak for hjælpen.
Avatar billede jurij Nybegynder
17. april 2004 - 15:05 #3
Wow! Du er god til engelsk...Hvor har du lært det så godt?
Avatar billede klemenz Nybegynder
17. april 2004 - 15:08 #4
Mig  ??
Avatar billede roenving Novice
17. april 2004 - 15:10 #5
Tjah, jeg måtte da lige slå 3 ord op for at give en ordentlig oversættelse, men et godt trick er at læse engelsk (skøn-)litteratur, jeg har med stor glæde læst f.eks. Wilbur Smith og Tom Clancy på original-sproget -- prøv det !-)

-- og velbekomme '-)
Avatar billede klemenz Nybegynder
17. april 2004 - 15:11 #6
roenving !?
Jeg bliver ved at klikke accepter, men der sker ikke noget, Har du fået point ?, er rookie herinde, sorry.
Avatar billede klemenz Nybegynder
17. april 2004 - 15:14 #7
Da var den..hehe  takker igen....
Avatar billede roenving Novice
17. april 2004 - 15:17 #8
-- og tak for point ;~}
Avatar billede jurij Nybegynder
17. april 2004 - 17:36 #9
Okay, så læser jeg også nogle bøger på engelsk!