Avatar billede suppah Nybegynder
16. april 2004 - 23:28 Der er 3 kommentarer

NewsGroups spørgsmål!

Hejsa..

Nogen som ved hvad de forskellige hastigheder er på newsgroups??

Jeg sidder på Teledanmark og der er max loftet vel 50 kb/s??

Hvad er de andre udbyders?

Nogen som ved det?

Og er der er måde man kan få mere hastighed på TDC? Det går jo mega langsomt.. Når man sidder på 2mbit :o)

MvH

Morten
Avatar billede numbat Nybegynder
16. april 2004 - 23:49 #1
Fra ca. 1600 til 0000 kan jeg kun bruge ca. 30 kb/s og i tiden udover nævnte ca. 50-60 kb/s.
Jeg tror ikke der er mulighed for at øde hastigheden på anden måde end at købe et abonnoment til en news-server. Dette er forholdsvis billigt.
Prøv evt. denne: http://www.100proofnews.com/newsgroups/unlimited.htm
Avatar billede numbat Nybegynder
16. april 2004 - 23:51 #2
Rettelse: øde = øge.
I ovennævnte er der selvfølgelig tale om Teledanmark. Alm. gratis benyttelse.
Avatar billede strych9 Praktikant
17. april 2004 - 01:22 #3
Du kan jo bruge et program der åbner 2 forbindelser til deres Usenet server. Så går det dobbelt så hurtigt.
Jeg er ikke sikker på om der er sat loft på. Men husk at det kræver lidt af et monster af en server hvis den skal være host for alle de klienter. Muligvis er den bare under pres.

Hvis du stadig er utilfreds så brug Easynews. Det koster $9.98 om måneden, men servicen er til gengæld rigtig god og hurtig, og serverne er meget komplette, både med hensyn til grupper som er udbudt, men også om bin filerne rent faktisk er komplette.

http://www.easynews.com