Avatar billede kube Nybegynder
14. april 2004 - 23:08 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

kritik af design

Hej,
jeg er i gang med at designe en hjemmeside, og savner i den forbindelse kritik af designet pt. Yderligere kunne jeg godt tænke mig evt. tutorial for design af logo, der ville passe ind i det nuværende design:

http://zizi.zizi.dk/

Håber på I kan hjælpe mig til et godt design.
Avatar billede kube Nybegynder
14. april 2004 - 23:11 #1
ps. ideér til nye tiltag er især velkomne!
Avatar billede mindless Nybegynder
14. april 2004 - 23:37 #2
Personligt syntes jeg at farven på logo og de stiplede linier er lidt "flad" men der er jo smag og behag.
Hvis man åbner siden i en opløsning på 1280x1024 så ser den meget lille ud oppe i venstre hjørne, det kunne måske hjælpe at centrere siden i browseren.
Håber du kan bruge det til noget. :-)
Avatar billede uap Nybegynder
14. april 2004 - 23:46 #3
Hmm, den første tanke jeg fik lige i det jeg så logoet "ZiZi" var: "en tøseside".

Hvilket det jo ikke er *gms*

Men det kan da godt være, det bare er mig der er underlig....

Farverne er som ok, men ikke lige min smag. Synes jeg lægger mere mærke til farverne, end det der er på selve siden.

Efter min smag ville et topbanner være mere passende. Et som måske kunne dæmpe de andre farver lidt - Og så det hele ikke virker så "hvidt" :-)
Avatar billede kube Nybegynder
15. april 2004 - 08:54 #4
nu er der levet lidt opdateringer. Måske er siden ikke helt tilpasset alle skærmopløsninger..Hvad er meningerne nu?
Avatar billede uap Nybegynder
15. april 2004 - 09:26 #5
HELT klart bedre!!! =)

Men måske en lille baggrundsfarve (nu ikke en vild én) ville give lidt også ;)
Avatar billede kube Nybegynder
15. april 2004 - 09:30 #6
Hej uap,
skal det være indenfor rammen eller udenfor. Har du evt en kode (eks. #FFFFFF) du kan anbefale.? På forhånd tak
Avatar billede uap Nybegynder
15. april 2004 - 09:38 #7
Jeg vil sige udenfor. Måske #EBEEE2 - men ellers så prøv dig frem :)
Avatar billede kube Nybegynder
15. april 2004 - 09:54 #8
Den er god den farvekode...så er det tid til point. Jeg venter til i aften/morgen med at uddele, hvis der skulle være flere indlæg..De er nemlig yderst velkomne.
Avatar billede computerpeter Nybegynder
15. april 2004 - 15:11 #9
fjern
<title>.:zizi.dk:.</title>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css">
og gå ind på www.metamaten.dk og tast alle informationerne og indsæt dette istedet.
ellers er siden flot designet og farverne passer.
billederne kan godt gøres lidt mere tydelige.

computerpeter-2004
Avatar billede mindless Nybegynder
15. april 2004 - 17:51 #10
Meget bedre, men mangler den stiplede linie for oven eller skal der ikke være nogen?
Linien i bunden flugter heller ikke med linierle i siderne (de stiplede).
Det er også kun den hvide baggrund med sort ramme som er dynamisk centreret, det andet følger ikke med, og det ser mindre godt ud som du også skriver vedr. forskellige opløsninger.