Avatar billede doctorking Nybegynder
14. april 2004 - 13:33 Der er 7 kommentarer

Fjerne cursor billede

Er det muligt, i sin IE browser, at gøre sådan at man ikke får et "cursor billede" som er sat i CSS?
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. april 2004 - 13:41 #1
Lidt flere detaljer;)
Avatar billede doctorking Nybegynder
14. april 2004 - 13:53 #2
på f.eks www.faktyrlig.dk er der et ikon der hvor musen er... kan man i sin opsætning i IE sørge for at den ikke viser det ikon?
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. april 2004 - 13:57 #3
Hvis du mener de sætninger der kommer ud af munden på dem, kan du ikke, de er "indbygget" i siden. Ellers kan jeg ikke se andre ikoner.
Avatar billede doctorking Nybegynder
14. april 2004 - 14:03 #4
Prøv at klik ind på siden, der vil du se at din cursor er blevet til et Hugoansigt. Det er det ansigt jeg vil af med...
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. april 2004 - 14:45 #5
Det er forståeligt;) men det kan du ikke, det er også indbygget.
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. april 2004 - 15:08 #6
Det kan være et script de har lagt ind, lige som det her:http://home9.inet.tele.dk/le01/dump.htm
Avatar billede doctorking Nybegynder
14. april 2004 - 15:22 #7
Det er lavet i CSS...