Der er ikke meget at sige, synes jeg. Den ser meget professionel og seriøs ud. Meget flot.
I kunne måske gøre mailadressen i kontaktfelten (nederst til højre) klikbart, så man direkte kan åbne en mailbesked, uden at skulle gøre det under kontaktsiden. Men det kan være at I har undladt at gøre det af en god grund jeg ikke kender til.
Men en flot side. Held og lykke med jeres forehavende.
virker fint i min IE :) indholdsmæssigt er det ok, lidt kedeligt måske...
eneste problem som jeg kan se det er "priser" 300.- pr time er DYBT urealistisk i branchen og der afsløres det at der er tale om et par knægte som netop er dumpet ud fra en eller anden medieskole godt våde bag ørene, og med ringe indsigt til hvad og hvordan det foregår i den virkelige verden. Det er ganske enklet utroværdigt. Hvis jeg var dig/jer ville jeg sløjfe priserne og gå over til "Projekt-priser", altså give en fast pris på et konkret projekt, det er sikkert også mere egnet til den type kunder du/i servicerer.
Tjah, da firmaet kører som bi-beskæftigelse, synes vi selv priserne er yderst fornuftige.
Hvis du kigger på vores referencer, kan du se at vi tilsyneladende ikke bliver betragtet som værende useriøse, heller ikke af relativt store kunder.
Vi synes netop at det er useriøst at have priser på op imod 1.000 - 1.500 kr. pr time for den slags arbejde.
Generelt giver vi dog tilbud på opgaver, men den eneste der kan tabe på et tilbud er kunden, i hvertfald på den måde mange giver tilbud på. Oftest garderer et firma sig i et tilbud, ved at lægge ekstra tid oven i det forventede tidsforbrug.
Omvendt giver vi vores kunder et tilbud, hvor vi gør opmærksom på at det er en maks-pris, og at ved mindre tidsforbrug vil prisen blive lavere.
Uanset timetallet gives der ikke rabat på timeprisen.
Det er simpelthen utroværdigt at have en "listepris" på timeprisen, hvoraf man så skærer af efter forgodtbefindende.....
"Tjah, da firmaet kører som bi-beskæftigelse, synes vi selv priserne er yderst fornuftige.
Hvis du kigger på vores referencer, kan du se at vi tilsyneladende ikke bliver betragtet som værende useriøse, heller ikke af relativt store kunder"
Selvfølgelig syntes firmaerne ikke det er useriøst at få noget billigere - men netop som du siger det har I det som bi-beskæftigelse, mens vi er altså nogen der forsøger at leve af det - og det er lige meget hvordan du vender og drejer det, undergravende for branchen. Hvis man er en dygtig designer og kan lave et kanont design på to timer, skal kunden så kun betale 600? -det giver ingen mening at prisætte designs pr time. Det svare til en kunstner der prissætter sine værker efter hvor lang tid han har brugt på at lave et maleri etc?
mindfreak...> Enige bliver vi nok aldrig, men jeg kan ikke se hvordan det kan være undergravende for branchen at vi har lave priser.
- At vi vælger eks. at tage 600 kr. for et design vi har brugt 2 timer på, er da bare til fordel for kunden.
- At andre har højere priser for deres "kunst" er fint med os, men derfor kan det da ikke være undergravende at vi sælger vores tid billigere?
Jeg arbejder til dagligt med it og ser da også hvad priserne er, og kan stadigvæk ikke se det rimelige i en timepris på eks. 1.500 kr, heller ikke til trods for lange uddannelser og lignende.
Vi har valgt at prissætte alt hvad vi laver ud fra vores tidsforbrug, og uanset hvordan det vendes og drejes, kan det vel ikke være undergravende?
Jeg har da også fuld forståelse for at prisen er anderledes når der er nogen der skal leve af det, på samme måde som et større firma også skal have andre omkostninger end lønomkostninger dækket, og derfor sætter prisen derefter.
Vi har bare ingen omkostninger, ud over arbejdstiden, og derfor har vi valgt at lade kunden få glæde af det.
Så hvis nogen, i deres fritid,smækkede en bod op ude foran jeres "kontor" og solgte designs til 299,- inkl. moms - fordi der ingen omkostninger er til lokaler og lønninger vil du heller ikke syntes det var undergravende for din virksomhed?
Næe, det er et frit land vi lever i. Hvis der er andre der kan sælge en ydelse billigere er det helt fint med mig. Så er det op til kunden at vurdere om den ydelse kan opfylde vedkommendes krav.
Hvis der er undergravende arbejde, at tilbyde en ydelse billigere. Vi har alle hver især forskellige vilkår at kunne tilbyde vores ydelser på.
De store firmaer har nogle ting de kan slå på, for at retfærdiggøre den højere pris. Vi har andre ting vi slår på, der så kan retfærdiggøre at vi er små, og ikke til at træffe i normal kontortid.
design: 25k klargørring, korrektur og levering: 5k CMS (alt afhængigt af hvordan admin skal fungere melllem 20-50) projektstyrring, møder, korrenspondance, test: 10k kundeoprettelse:2k (+moms) er standard her, større virksomheder + 10/15% (grundet længere process og flere møder/godkendelsesprocedure).
roedz...> Vi giver ikke priser efter så "kort" en beskrivelse, og giver som regel heller ikke et komplet tilbud på en større opgave, men jeg kan da indikere timetallet, så kan du jo selv gange op.
Vores procedure er at dele projektet op i flere bidder, give tidsoverslag på første bid, lave den, og så give overslag på anden bid osv.
Skal jeg give et bid på et stort projekt, vil det være nødvendigt at lægge x% oveni for at sikre mig at vi ikke arbejde "næsten gratis".
Det har fungeret rigtig godt, og det er altid muligt for kunden at springe fra, såfremt han/hun fortryder eller ikke er tilfreds med arbejdet.
Beskrivelse: - Ny hjemmesidedesign, samt overflytning af data fra gl. hjemmeside. - Hjemmesiden har følgende elementer Forside, 20 Produkter (1 billede pr. produkt, samt tekst"), kontaktforum, nyheder, job.
Det skal være muligt selv at indtaste nyheder.
Design: 3-6 timer afhængig af hvor mange ændringer kunden vil have. Opbygning af hjemmeside, tilpasning af billeder, mailform og overflytning af data: 15 timer Opbygning af indtast-selv-nyhedsfunktion: 4 timer.
Timerne er for kunden det samme som makspris. Bruger vi kun 12 timer på opbygningen, jamen så skal kunden ikke betale for mere end 12 timer. Bruger vi 16 timer, så er det stadigvæk kun de 15 timer kunden skal betale for.
Vi er vældig tilfredse med at køre på denne måde, og vi bruger ikke en masse tid på at sidde og lave kontrakter i forhold til et større projekt.
Jeg vil lige pointere at vi højest sandsynlig ikke vil gå ind i en større hjemmeside, der fuldt ud skal kunne styres vha. CMS, da vi også godt er klar over vores begrænsninger.
Alt hvad vi laver, bygger vi selv op fra grunden af, også alle PHP-scripts.
Laver kunden en aftale med os omkring opdatering af hjemmesiden, har vi en mindstetakst på 15 minutter, og samler så sammen gennem en periode inden vi fakturerer.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.