Avatar billede knh16 Nybegynder
12. april 2004 - 20:07 Der er 5 kommentarer

Nyhedssystem til bet1dk

Hej alle sammen!

Vi er et par stykker som har startet en ny side op - www.bet1.dk!

Vi er meget begejstret for arbejdsindsatsen her på eksperten. Så sent som igår, fik vi hjælp til et banner.

Men nu har vi en ny udfordring! Vi er fire stykker, som opdaterer vi vores odds-forslag online via et hosted nyhedssystem fra HostedStuff.com.. Problemet er at det nyhedssystem koster penge, og vi er kun på prøve. Det betyder at vi hele tiden skal udskifte det.

Vi har ikke noget som helst forstand på programmering, og siden er lavet simpelt i Frontpage..

Derfor spørger vi, om der er nogle herinde, som er interesseret i at lave et lign. nyhedssystem til vores side.

Det skal være sådan, at vi alle fire kan logge ind og skrive navn, email, emne og tekst. Det skal være muligt at lave kursiv, fed eller understreget tekst, og gerne link.

Vi aner ikke, hvor svært det er. Så I må have os undskyldt, hvis vi har stillet en umulig opgave!!!
Avatar billede drengen Nybegynder
13. april 2004 - 03:58 #1
Hej bet1

Jeg vil gerne lave et nyhedssystem til jer som det du beskriver.

I er meget velkomne til at ringe eller skrive, så kan vi snakke om detaljerne.

Venlig hilsen
Kim Andersen, Datalogistuderende

E-mail: kim@grouptown.dk
Tlf: 61 70 40 87
Avatar billede knh16 Nybegynder
13. april 2004 - 13:19 #2
Hej Kim!

Pga. tidsmangel vender vi tilbage til dig inden for 24 timer!

Mvh. Bet1.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. april 2004 - 13:32 #3
Opgaven kan ikke klares, uden adgang til et serverside scriptsprog, som f.eks. ASP eller PHP. Jeres server skal kunne understøtte et af disse sprog.
Jeg mener at det er muligt, at have koden (+ database), på en anden server, hvis jeres server ikke understøtter sprogene.

Men nu må vi se hvad 'drengen' kan finde på.. :-)

Det skal lige siges, at det, ifølge Ekspertens regel §2.1.13, ikke er tilladt at tildele points, for opgaver der er løst uden om Eksperten.dk.

Ekspertens regel §2.1.13:
[Det er ikke tilladt, at:] "tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon)."

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede drengen Nybegynder
13. april 2004 - 16:15 #4
Jeg er ikke den vilde pointrytter så det problem skridter vi stille og roligt udenom, men tak for paragraf-henvisningen.

Bet1.dk, jeg venter at høre fra jer, så finder vi ud af det.

Venlig hilsen
Kim Andersen
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2004 - 11:47 #5
Hej,

Hvis det er det som i skal have lavet som er på forsiden så giv lyd fra jer.
Jeg arbejder primært i JSP, men hvis i ikke har mulighed for at hoste det så finde vi en løsning.
Normalt så laver jeg kun mod betaling, men hvis det kun er 1 billede, dato, titel og lidt tekst så vil jeg være tilfreds med en reference ;-)

Med venlig hilsen

MaxiCom
v/Bjarne Pedersen