Avatar billede kobojt Nybegynder
12. april 2004 - 10:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Probs med inst af spil

Hej, jeg kører winXP prof. Det kører sådan set fint, jeg har
bare det problem at jeg ikke kan installere spillet "No one lives forever 2".
Installationen går bare i stå ved 31% og så sker der ikke mere, computeren holder op med at arbejde og der læses ikke fra discen.

Jeg har installeret adskillige andre spil så jeg forstår ikke hvorfor skidtet ikke fungerer. Er der nogen der kan hjælpe?

Kobojt
Avatar billede resten Nybegynder
12. april 2004 - 10:56 #1
Har du tjekket cden for evt fedtfinger eller ridser ?

Og har du prøvet at indstaler spillet på en anden computer ?
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. april 2004 - 11:06 #2
Ellers installer fra brænderdrevet, eller kopier over på HD og installer derfra
Avatar billede kobojt Nybegynder
12. april 2004 - 11:19 #3
jeg har tjekket for ridser og skidt, der er nogle overfladigske ridser. men ikke nogen der burde være alvorlige.
jeg har forsøgt både cd- og brænderdrev, ingen af dem virker.
jeg har før haft spillet indstalleret på min pc, men der kørte jeg win2000
Avatar billede resten Nybegynder
12. april 2004 - 11:51 #4
Prøv at højreklikke på setup filen-egenskaber-komplitibilitet og vælg den skal køres under fkes win98.
Avatar billede kobojt Nybegynder
12. april 2004 - 20:08 #5
det har jeg også prøvet, men uden resultat
Avatar billede resten Nybegynder
12. april 2004 - 20:14 #6
Har du prøvet at se om du kan indstaler det på anden maskine ?

Men der skal ikke meget til før cden bliver beskadiget så selv små riser kan være skadlige.
Avatar billede magictouch Nybegynder
12. april 2004 - 20:33 #7
Og du har plads nok på HD? Har du prøvet at kopiere det ind
Avatar billede kobojt Nybegynder
14. april 2004 - 20:44 #8
det har jeg faktisk ikke prøvet, jeg giver det lige et forsøg.
i må hellere få jeres points, tråden har været åben længe :-)

tak for hjælpen, skulle det ikke virke vender jeg tilbage.

Kobojt