Avatar billede tobiaseld Nybegynder
12. april 2004 - 01:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Starter intet styresystem! Hjælp!

Når jeg starter computeren og den booter op på harddisken fyldes skærmen blot med tallet "40" der bliver skrevet påny igen og igen!
Jeg kører WinXP Pro, har prøvet at lave en reparation af installationen. Computeren har kørt upåklageligt i snart et år, uden nogen alvorlige fejl.
Det er en laptop Acer Travelmate 242XCe.
Avatar billede fromsej Praktikant
12. april 2004 - 07:49 #1
Hvad sker der hvis du booter på din XP CD?
Det kunne tyde på at din bootrecord er beskadiget, det kan du klare ved at boote på CD, vælge repair og i konsolmode skrive fixboot eller fixmbr.
Avatar billede tobiaseld Nybegynder
12. april 2004 - 17:23 #2
Har prøvet begge dele, det virkede ikke.
Har opgivet og formateret.