Avatar billede miccar Nybegynder
08. april 2004 - 22:18 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

DVD Rom Drev gået ud af glideskinner

Hej eksperter !

Min søns DVD-Rom skuffe er kørt ud af glideskinnerne,min store søn prøvede at fikse det, men uden held. Nu står skuffen åben, og han siger at de to fjedre han fandt inden i, var der kun plads til den ene? Er der nogen der kan henvise til en side med billed/illustration, hvor man kan se hvordan det præcist samles, så skuffen igen kan virke. Alt. en step by step forklaring for Dummies.Håber på hurtig hjælp!
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. april 2004 - 22:47 #1
for at finde ud jeres problem skal du angive så nøjagtigt som muligt hvad drevet hedder, ellers kan det blive svært at finde en løsning.
Avatar billede miccar Nybegynder
08. april 2004 - 23:25 #2
Det en Fujitsu Siemens PC C170-11,og det eneste Fujitu oplyser er 48 x CD Rom Drev.
På toppen af selve drevet står følgende: DVD-Rom DRIVE,Model LTD-166S, og så står der i en lille indramning :(MIC) | DVD-ROM DRIVE/LTD-166S,E-H023-02-27(B),JVC LITE-ON I.T. Made in China.
Hjælper det dig ?
Avatar billede miccar Nybegynder
08. april 2004 - 23:53 #3
Tilføjelse : På den lille sølvklisterlabel står en hel masse mærker (Godkendelser)
Jeg kan lige nævne dem, men har svært ved at gengive symbolerne, det havde været nemmere hvis jeg kunne have scannet toppen til dig. Cmed en venstre pil D43008,et omvendt RU us E 226601,cS Aus 214436,sort kugle med flueben N 1580,og på en label under S/N 206243002038 - Manufacture Date Oct. 2002
Avatar billede miccar Nybegynder
08. april 2004 - 23:58 #4
Undskyld en sidste tilføjelse: Efter made in China står et langt nummer : 7819500806-B CM-1 S
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. april 2004 - 00:23 #5
nu har jeg ikke lige en mage til, så du må vente og se om nogen kender drevet og som muligvis kan hjælpe.
Det er vel ikke sådan at den stadig er under garanti?
Avatar billede miccar Nybegynder
09. april 2004 - 00:32 #6
Nej der er ingen garanti. Så jeg jeg håber, at der er nogle andre der kan hjælpe mig.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. april 2004 - 00:38 #7
ok, fortsat god påske
Avatar billede miccar Nybegynder
09. april 2004 - 00:52 #8
Tak i lige måde