Avatar billede nasty18 Nybegynder
08. april 2004 - 19:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er mit grafikkort istykker eller?

Problemet er at ofte når jeg starter min comp så vil skærmen ikke starte sammen med, den forbliver bare sort. Somregl hvis jeg genstarter computeren imens skærmen er sort så starter den op sammen med resten af computeren, imens at jeg andre gange må pille graikkorte ud og sætte det i igen for at få billed.

Hvad er der lige galt her, ved det er noget med grafikkortet eftersom jeg har haft andre sat i og som kører uden probs.

Har indstalleret nyeste drivere i håb om at det hjalp, men det gjorde det ikke.

Grafikkortet er et GeForce 2 Pro....
Avatar billede bartfreak Nybegynder
08. april 2004 - 19:29 #1
det skal bankes i..O)
Avatar billede nasty18 Nybegynder
08. april 2004 - 19:35 #2
argghhh gir den lige et par uger før jeg begynder at banke på tingene... =o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. april 2004 - 19:36 #3
hvor stor er din PSU/Strømforsygning?
Avatar billede nasty18 Nybegynder
09. april 2004 - 14:31 #4
hvis du mener den som forsyner computeren så er den 300 W
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. april 2004 - 14:47 #5
jeg havde samme problem da jeg fik mit nye kort (AIW Radeon 9800Pro), jeg har så en 300W PSU og skiftede den ud med en 350W og problemet forsvandt, jeg skiftede dog tilbage til 300W da den 350W larmede for meget til jeg ville bruge den og jeg gad ikke skifte blæseren :)

Så hvis du har mulighed for at prøve med en større PSU så prøv det.

Selvom et geforce2 Pro vist ikke er så strømkrævede som Radeon 9800Pro

Har du prøvet at opdatere din BIOS?
Hvad har du ellers af hardware i PC'en?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. maj 2004 - 17:34 #6
Hvad er det sket, så..O)
Avatar billede nasty18 Nybegynder
01. juli 2010 - 01:29 #7
Fejl i kabel til bundkort