Avatar billede tommyf Nybegynder
08. februar 2001 - 15:10 Der er 28 kommentarer og
2 løsninger

webbot.dk!!!!???

Nogen der ved hvad der er sket med webbot.dk ,der er pludselig forsvundet.

?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. februar 2001 - 15:11 #1
Manglende betaling for hosting ;)
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. februar 2001 - 15:11 #2
De er gået ned og lukket fra idag.
De har ikke betalt for deres server forbindelse, Web-Sale.dk var ved at overtage dem, men det gik vist også ned der.
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
08. februar 2001 - 15:22 #3
bacardil > \"...gik vist også ned der\". Web-sale er da vel ikke ved at gå ned?! Jeg har lige flyttet en side over til dem!

Med venlig hilsen i øvrigt
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. februar 2001 - 15:26 #4
over til hvem?
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
08. februar 2001 - 15:28 #5
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. februar 2001 - 15:29 #6
Okey, så er du sikker..
Avatar billede destiny Nybegynder
08. februar 2001 - 20:43 #7
raqout.dk > \"Jeg har lige flyttet en side over til dem!\"

Undskyld, men hvad får dig til at flytte din side over til dem. Deres service og priser er da helt åndsvage! Fx 50,- kr for at ændre et password!

Ikke for at lave reklame, men jeg arbejder hos BuyDomains.dk. Her tager vi ikke gebyr for langt de fleste af de ting Web-Sale.dk tager gebyr for, vi har 24 timers support og vi er tilmed billigere!
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
09. februar 2001 - 01:06 #8
destiny > I orden at du reklamerer, og konkurrencedygtige er I, men det er en lille side jeg har flyttet. 2MB for 10,- pr måned - det kan I da vist ikke slå! Og 50,- for at at ændre et pw er måske tåbeligt, men hvorfor overhovedet ændre det?! Men jeg arbejder på en ny side (til nyt domæne) så jeg vil huske jeres tilbud...
Endnu har jeg aldrig haft brug for support hos hverken Internetudbyder eller Tørsleff Husmoderservice(hehe), så æhh...

Med venlig hilsen i øvrigt
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
09. februar 2001 - 01:08 #9
destiny > jeg glemte i øvrigt at spørge om I understøtter WAP/WML?!

Med venlig hilsen i øvrigt
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. februar 2001 - 01:11 #10
24 timers support.. :o)
Jeg vil da gerne yde support nu *hehe*
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. februar 2001 - 01:15 #11
des:

Sikke nogle tilbud i køre med..:

I hele febuar registrere vi dit dk domæne for kun 59,- kr + 40,- kr i domæne afgift. Vil du have et com, net eller org domæne registrere vi det gratis og den årlige afgift er kun 129,- kr pr år.

Samtidig får du gratis 3 pop3 e-mail adresser med dit dk, com, net eller org domænenavn, som du kan tjekke via dit e-mail program eller via vores webmail.

TILBUD:
Køber du et webhotel og betaler mindst 1 år forud betaler vi domæneprisen, giver 3 måneders gratis hosting og giver rabat på hele beløbet.
F.eks. 5MB Webhotel + .dk domæne + mailhotel kun 499,- kr!

.--

Vi tager 55 uden noget gebyr og det pjat hele året. Men så koster det lidt, hvis folk deler deres password ud til alle og vil skifte. Det tjener i på domænename reg.
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
09. februar 2001 - 01:23 #12
Bacardil > først nu ser jeg at du er fra web-sale.dk! Jamen, det er jo det jeg siger; jeg har ikke brug for support (men tak for tilbuddet), og nu har jeg som nævnt lige flyttet en side til jer. Og I er f..... billige - dog ikke hvis man ønsker at bruge egne CGI og sub-domæner. Hvilket dog heller ikke umiddelbart er en nødvendighed for mig. Men under alle omstændigheder glæder mig til at \"prøve\" jer...

Med venlig hilsen i øvrigt
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. februar 2001 - 01:26 #13
ragout.dk> Jeg siger velkommen og håber dit ophold bliver uforgelmmelig godt.  :o)
Avatar billede destiny Nybegynder
09. februar 2001 - 03:13 #14
bacardil > \"Sikke nogle tilbud i køre med..:\"

Okay, det er muligt i har en billig domæneregistrering, men hvad vil man med et domæne som du ikke kan bruge til noget. Hvis jeg fx vil bruge mine egne dns servere er prisen jo 150,- kr ekstra. Dvs. 205,- kr + moms... Har jeg ret?

Og lad os se på dine com, net og org priser: 199,- kr i oprettelse. 175,- kr i årlig afgift + moms. Vores oprettelses pris er 0,- kr og 129,- om året og der er ingen moms. Dertil kommer jeres udgifter til dns opsætning m.v. som alt sammen er gratis hos os!

raquout:

2 mb for 10,- kr om måneden er da billigt, og hvis du ikke skal bruge nogle tillægsydelser, så er det jo alle tiders. Du ved så også, at hvis du i fremtiden skal bruge services som subdomains, odbc fordindelser, statestik osv kommer du til at betal for det. Hvis du fx vil have 5 ekstra email adresser og standart statestik kommer du pludselig til at betale 34,- kr + moms. Hos os får du et 5 mb hotel som stort set inkludere alt til samme pris, men det kan du jo læse om på vores website.

Vi understøtter WAP, men kun på vores store hoteller. Hvis du er interesseret i en wap løsning på et mindre hotel, så kig ind forbi vores Live Support. Så finder vi en pris til dig.

\"Jeg har ikke brug for support.\" Jeg er glad for at høre at du aldrig har haft brug for det, men det er lidt surt den dag du virkelig har brug for det og du skal vente 48 timer eller noget lignende for at få svar på din e-mail.

Anyway,jeg siger ikke at Web-sale er en dårlig løsning, for den kan være alle tiders for det du har brug for. Hvis du ønsker at udnytte de muligheder en domæneregistrering eller et hotel giver mulighed for, så er BuyDomains.dk et godt tilbud.

Med venlig hilsen
Martin Larsen
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. februar 2001 - 08:02 #15
Nej, det er 55 om du skal bruge egen DNS
Avatar billede destiny Nybegynder
09. februar 2001 - 08:46 #16
ok, min fejl
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. februar 2001 - 13:48 #17
*hehe*
Sælgernes kamp.
Nå, men jeg fik besvaret mit spørgsmål, så pointene går til de to der svarede med 30sek mellemrum :o)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. februar 2001 - 17:01 #18
Her kommer et par svar angående Webbot.dk:

Jeg har en lille smule insider viden pågrund, af at jeg var en af de lidt stører kunder hos webbot.dk..

Serveren brøg sammen, hvorefter at ejeren af webbot.dk, ikke vil havde noget at gøre med webbot.dk.

Det syntes struer.net, som hostede deres server, var lidt synd, for de ca. 130 kunder, som brugte webbot.dk.
Derfor har de spurgt jepponet.dk & ajwebdesign.dk, om de vil hjælpe de nye kunder på vej. Dette har de så valgt at gøre.

Hvorefter at de lige pludseligt, har overtaget mine domænes. læst blandt andet: http://www.eksperten.dk/spm/49119

Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. februar 2001 - 17:03 #19
uhmm kan se at folk åbenbart syntes at det er i orden at reklamere lidt... Jamen så vil jeg da blot være med til det...

www.leweb.dk

Domænenavn [www.ditdomain.dk]
13 mb diskplads
Fri Trafik
5 email Adresser
Asp
Php 4
Perl
wap
Access database [97/2000]
Ftp til overførsel
Web Opload
Web Mail
Admin Modul
Næsten Døgnsupport

Flyt domæne 0 Dkr

Opret domæne 300 Dkr

Leje et år [15,- pr. md.] 180 Dkr

I alt 480 Dkr

læs mere omkring admin modulet, på http://www.admin.leweb.dk

Avatar billede tommyf Nybegynder
10. februar 2001 - 17:41 #20
Dalbjerg<--> Den der skriver indholdet til jeres side elsker at skrive sammensatte ord som to ord:
jule humør
internet forbindels
internet linie
drift forstyrelser
domain service
jule posten
=Skulle være=
julehumør
internetforbindelse
internetlinie
driftsforstyrrelser
domainservice
juleposten

Jeg tror I skulle tjekke for stavefejl.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. februar 2001 - 17:42 #21
vi er faktisk netop ved at rettet sitet, til efter en korrektur, har læst den igennem...

Men det tager lidt tid at gøre det..
Avatar billede bmj Nybegynder
10. februar 2001 - 18:41 #22
Jeg kan se der en en del der gætter på hvorfor Webbot.dk ikke køre mere :-)

Men her kan jeg så sige at i gætter totalt forkert.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. februar 2001 - 18:49 #23
Skal intet sige om Leweb.dk, men bare henvise til deres forbindelse og evt. derfor er priserne så lave.
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. februar 2001 - 19:51 #24
bacardil<--> 512/512 såvidt jeg husker?

bmj<--> Du ved måske hvorfor? SÅ vil vi da gerne høre.
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. februar 2001 - 19:54 #25
tommyf> Mon ikke bmj kender til det, den tidligere ejer..

Avatar billede tommyf Nybegynder
10. februar 2001 - 20:02 #26
Brian himself?
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. februar 2001 - 20:06 #27
Yes :o)
Avatar billede beaviz Nybegynder
11. februar 2001 - 12:01 #28
bacardil: At du reklamerer her på eksperten.dk generer mig ikke. Men det generer mig at du bruger min og andres tid på at kritisere andre udbydere/hotelller, specielt fordi du er meget upartisk i og med at du selv driver hotelservice.
(Og, ja, jeg arbejder for een af dine konkurrenter - og vi stødte på hinanden i et andet spørgsmål, hvor jeg så hvor dumt det var)
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. februar 2001 - 12:03 #29
beaviz> Nånå..
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. februar 2001 - 12:10 #30
Men hvis du mener at jeg bruger din tid, så lad være med at læse mine indlæg, det kan vel ikke være så svært?

Og jeg mener ikke selv at jeg have kritiseret Leweb. Så ville jeg nok have sagt noget om, at deres servere er nede over 7 timer om dagen.

BEMÆRK min kommentar om Leweb´s oppetid er fik (og der skal derfor ikke lægges noget i det)