Avatar billede sbn Nybegynder
08. februar 2001 - 14:11 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

driver til SCSI (AVA-1505) (win2k)

Hvor kan jeg finde den ?
Adaptec har så vidt jeg kan se ikke driveren liggende ... 1515 er understøttet i win2k - men hastigheden er ikke nær så god som i win98 :(

Nogen der kan hjælpe`?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. februar 2001 - 14:25 #1
Den findes måske her, men det kræver at du opretter dig som medlem.

http://www.driverguide.com/

/per
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. februar 2001 - 14:37 #2
Avatar billede sbn Nybegynder
08. februar 2001 - 14:47 #3
kimrosgaar:
Det er vist ikke holdbart at skulle boote fra en diskette hele tiden ...
Ellers tak for hjælpen
/Søren
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. februar 2001 - 15:24 #4
er det 1505 eller 1515 du har?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. februar 2001 - 15:25 #5
Øhm.. den skal kun installeres fra floppy sådan som jeg læser det..?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. februar 2001 - 15:28 #6
ja, du har ret!
File is self-extracting, then run resulting EXE (with .BIN file) under DOS to change configuration of card. Note for Windows NT/2000 you will need to boot from a DOS floppy. This card has a Plug and Play mode that can be enabled and this make installation much easier!

det er kun for at ændre config\'en, at man skal boote fra DOS!

sbn>>prøv dog at installere den!