Avatar billede jacobjelling Nybegynder
08. februar 2001 - 14:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Server Side Include

Jeg har et problem med server side include i Dreamweaver Ultra Dev 4. Jeg kan ikke se mine inkluderede html-filer hverken i Dreamweaver eller som preview i browseren.
Jeg har tidligere anvendt funktionen i FrontPage, hvilket virkede fint. Derfor forsøgte jeg først at lave det i FrontPage og åbne i Dreamweaver - hvilket virkede fint. Desværre virkede det ikke, efter det blev lagt op på serveren.
Det er en Apache server, der understøtter SSI. Nogen forslag?
Avatar billede rit Nybegynder
10. februar 2001 - 17:40 #1
Hvor ligger \"Server Side Include\" i FrontPage ?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
11. februar 2001 - 13:09 #2
<!--#include virtual=\"file:///C|/Hjemmeside/Min Server/projects.asp\" -->

Står der \"virtual=\"
Avatar billede bojohansen Nybegynder
11. februar 2001 - 13:12 #3
Og husk lige at det dokument du arbejder på skal gemmes før du kan se det i preview, så stien til din fil er rigtig
Avatar billede bojohansen Nybegynder
11. februar 2001 - 13:21 #4
<!--#include file=\"/projects.asp\" -->

eller du kan gøre det sådant
Avatar billede xdslinfo.dk Nybegynder
11. februar 2001 - 23:55 #5
Tjek lige at du har defineret dit site ordentligt, så DW ved hvilke stier den skal skrive.
Avatar billede mariah Nybegynder
22. februar 2001 - 10:06 #6
Jeg er enig i at der skal stå  <!--#include file=\"/projects.asp\" -->  (som svaret af bojohansen). Har du husket at kalde dine filer .asp?