Avatar billede sam3003 Nybegynder
06. april 2004 - 23:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Adressekartoktek og kontaktpersoner

Hej!

Jeg har lige formateret min HD, og kopieret min gamle outlook.pst fil ind i systemet. Mine kontaktpersoner er også med, men hvordan får jeg dem over i adressekartokteket der nu er tomt?

VH

Sam
Avatar billede sam3003 Nybegynder
06. april 2004 - 23:49 #1
Hejsa

Jeg går i seng, godnat
Avatar billede svart Nybegynder
07. april 2004 - 02:58 #2
Fandt lige denne info omkring outlook.pst placering under de forskellige windows, håber du kan bruge den.

Windows 98: drive:\Windows\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Windows Me: drive:\Windows\Application Data\Microsoft\Outlook

Windows NT 4.0: drive:\Winnt\Profiles\<user>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Windows 2000: drive:\Documents and Settings\<user>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Normalplacering af outlook filen i xp er:
C:\Documents and Settings\Bruger\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook.

Kopier PST-filen fra CD'en over i mappen på harddisken. Husk at fjerne skrivebeskyttelsen fra filen, når den er kopieret.
Avatar billede sam3003 Nybegynder
07. april 2004 - 09:35 #3
Hej svart.
Tak for svaret, men det er ikke problemet. Jeg er klar over, hvor *.pst filen ligger-problemet er, at jeg kun kan se mine kontaktpersoner ved at trykke på knappen "kontaktpersoner". Jeg kan ikke få dem ind i adressekartokteket. Med andre ord: hvordan får jeg kontaktpersonerne fra "kontaktpersoner" og over i adressekartoktek? Kan jeg hente fra pst filen over i adressekartoktek?
Avatar billede weaponx Nybegynder
07. april 2004 - 11:15 #4
Gå i "filer" -> "importer og eksporter" vælg importer fra et andet program eller fil. Følg guiden og vælg din pst fil.

Hvis dine kontaktpersoner stadig ikke kommer med efter denne import, vil jeg postulere at du ikke eksporterede korrekt og at din pst fil ikke indeholder alle undermapper, herunder kontaktpersoner.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2004 - 23:43 #5
Du skal højreklikke på kontaktpersoner, vælge properties, Fanebladet Outlook adress book og sætte hak i show this folder as an e-mail adress book.
Mon ikke det er det du mangler.
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. april 2004 - 23:49 #6
Jeg plejer at gemme min PST-fil på drev F. Hvis jeg formatterer og geninstallerer, sætter jeg allerførst mine konti op. Derefter sletter jeg alle PST-filer fra C-drevet. Næste gang jeg starter Outlook, vil Outlook sige, at den ikke kunne finde filen, og du kan derefter navigere dig over på f.eks. F-drevet. Så behøver du ikke at eksportere/importere længere. Bare et lille fif, ikke noget svar :o)
Avatar billede sam3003 Nybegynder
08. april 2004 - 00:27 #7
hov-sa: det var dét, der skulle til! Tak for det!