Avatar billede m-hedegaard Nybegynder
06. april 2004 - 21:59 Der er 4 kommentarer

hjælp til opdatering

hej alle sammen...
jeg er en ung urutineret hjemmeside designer som har lagt min første opgave ud på nettet... jeg ville bare lige høre om der er nogen der har et godt program man kan bruge til at opdatere med.... det er dem jeg har lavet hjemmesiden for der skal opdatere den og derfor skal det være noget der virker sammen med dreamweaver og er meget simpelt at bruge.. nogle forslag....
Avatar billede backside Nybegynder
06. april 2004 - 22:10 #1
Hvad er det der skal opdateres?
Og hvorfor kan dreamweaver ikke bruges?
Avatar billede m-hedegaard Nybegynder
06. april 2004 - 22:14 #2
det er en hjemmeside.... kan ses på www.toender-badminton.dk (stadig ikke helt færdig)
problemet ved dreamweaver er at det muligvis er lidt for avanceret til min kunde, og at jeg tænkte mest på en eller anden form for simpel html editor som kan hentes gratis på nettet og som er nem at bruge
Avatar billede backside Nybegynder
06. april 2004 - 22:19 #3
Ok, vidste at det var en hjemmeside.  *GG*
Jeg tænkte mere på om det var enkle opdateringer der kunne klares med notesblokken.
Avatar billede backside Nybegynder
06. april 2004 - 22:21 #4