Avatar billede visualsoft Nybegynder
06. april 2004 - 13:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forstærker - direct play

Er der noget program eller noget, som kan tage lyden fra min mikrofon (som er forbundet til computeren) og lave den om, og sende den ud af højtalerne realtime (altså uden forsinkelse) ?

Hvis spørgsmålet ligger det forkerte sted: sorry! Vidste ikke hvor jeg ellers skulle ligge det
Avatar billede residens Nybegynder
07. april 2004 - 15:03 #1
det kan ikke blive uden forsinkelse, medmindre dit lydkort har det som normalt bliver kaldt "no latency monitoring", -> en udgang med et signal direkte fra din indgang, og derfor ikke har vaeret processeret af compureren.
haaber ikke der var det sort snak?
mvh
Avatar billede visualsoft Nybegynder
07. april 2004 - 20:13 #2
Det var det ikke ;D Bare rolig.. hehe

Nå, men du svarede, så du skal ha dine point. Smid lige et svar
Avatar billede residens Nybegynder
08. april 2004 - 20:05 #3
tak.