Avatar billede jynne1503 Nybegynder
06. april 2004 - 10:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Maskinen fryser når jeg åbner Word

Windows Me. Office 2000. Jeg kan ikke åbne word uden at maskinen fryser. Alle de andre programmer i Officepakken kører helt fint. Jeg har prøvet at af-installere og derefter geninstallere pakken, men Word vil stadig ikke starte op. Hvad skal jeg gøre? Er der en fil som skal slettes for at Word kan genoprette den igen... Tak.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
06. april 2004 - 11:54 #1
Har du forsøgt at installere sidste nye Service pack til Office ??

/Martin
Avatar billede jynne1503 Nybegynder
06. april 2004 - 12:00 #2
Nej. Ikke endnu, men maskinen har kørt fint med denne version af Word i flere år uden problemer.
Hvordan kan dette ske pludselig og vil en Service pack så hjælpe på det?????
Avatar billede martinowitz Nybegynder
06. april 2004 - 12:19 #3
Det kan sagtens ske, at en service pack vil løse dit problem. Hvorfor det opstår, kan være meget svært at svare på, når jeg ikke ved, hvordan du bruger din maskine, hvad du installerer osv. osv.

/Martin
Avatar billede jynne1503 Nybegynder
06. april 2004 - 12:28 #4
Jeg vil gøre som du forslår. Og håber det hjælper. Ved besked senere idag og giver dig svar/point. Tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2004 - 23:01 #5
Du kan forsøge at slette normal.dot. Eller døbe den om, hvis du har makroer og lignende i den. Det kan være den, der giver dig problemer. Word danner selv en frisk normal.dot, når den ikke finder nogen.
Avatar billede jynne1503 Nybegynder
07. april 2004 - 08:46 #6
Det hjalp at slette normal.dot filen. Tak for hjælpen.
Avatar billede kol Nybegynder
07. april 2004 - 09:22 #7
Hej jynne!

Du burde vel acceptere hov-sa's svar, så han (eller hun?) kan få sine point.
Tak er også fint, meeen...

HIlsen KOL
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2004 - 23:20 #8
Godt det hjalp, takker for point.