15. april 1999 - 00:00Der er
7 kommentarer og 1 løsning
GNU win32 compiler
Hej Alle.
Jeg har virkeligt lagt nogle kræfter i at få en GNU win32 compiler til at virke under Windows. Det VIL bare ikke lykkedes. Jeg har forsøgt RSXNTDJ og MINGW32, men kunne ikke få nogen af dem til at compilere.
Er GNU-WIN32 noget værd? Kan det overhovedet lade sig gøre.
Og HVIS jeg får det til at virke, kan jeg så lave Directx 6/7 programmer?
Hvis du skal lave DirectX programmer vil jeg anbefale at du bruger enten Microsoft Visual C++ 6, eller Borland (Et eller andet, jeg ikke lige kan huske)
Er Borland stort og tung som VisualC? Jeg glemte måske lige at sige, at jeg er villig til at gå MEGET langt for at undgå at bruge VC++ - både fordi den er for tung - men også fordi den kræver IE4, hvilket jeg ikke kan acceptere.
Så slemt er det vel heller ikke, jeg kan kun anbefale Visual C, da der er en masse hjælp til DirectX i "Hjælpen", plus en masse "Samples", jeg har ikke selv prøvet Borland's men jeg kan da forestille mig det er stort set det samme, dog vil jeg tro at Visual C's udviklings miljø er lidt mere ntegreret.
Ked af at sige det painelf, men hvis du vil programmere windows programmer til windows i c++ så vil det være sindsygt ikke at bruger MS Visual C++ 6, den er langt overlegen (også i genereret executable) i forhold til de andre c++ compilere til win32...
Jeg har helt opgivet det, droppet windows, og begyndt at programmere i BeOS. Det er faktisk ret fedt.
Skriv til mig, hvis i vil høre mere om BeOS på ralph@it-college.dk
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.