Avatar billede simmel Nybegynder
05. april 2004 - 10:55 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

sporing af internet adfærd

hvordan kan jeg se hvilke sider der besøgt på internettet når der er blevet "ryddet op" i oversigt, temporary internetfiles, cookies, kørt adaware og online spywarefritest. er der ikke en måde jeg kan få adgang til de slettede oplysninger?
Avatar billede jpvj Nybegynder
05. april 2004 - 10:57 #1
Nej - så er der ryddet op :-)
Avatar billede simmel Nybegynder
05. april 2004 - 10:58 #2
ok tak
Avatar billede fixxxer Nybegynder
05. april 2004 - 11:00 #3
jo det kan du godt, men det er lidt kompliceret.

Først skal du have fat i et recovery program, og det er endda ikke sikkert at dette kan finde de slettede filer frem igen, da ny data kan være skrevet oven på det slettede data.

Hvis det alligvel lykkes skal du scanne hele filtabellen, og derefter manuelt gå mapperne igennem og vurdere indholdet en for en.

Hvis du skal "overvåge" en brugers adfærd på nettet findes der så mange andre alternativer :) (omend noget nemmere)
Avatar billede espersen Novice
05. april 2004 - 11:00 #4
2 spm. om det samme ; http://www.eksperten.dk/spm/485963
Avatar billede fixxxer Nybegynder
05. april 2004 - 11:02 #5
Gad vist hvornår brugere forstår at det at skrive "tak for hjælpen" eller "super tak" ikke er nok. Man skal skitsmer vælge den bruger man mener har fortjent point og trykke på knappen ACCEPTER :-P
Avatar billede fixxxer Nybegynder
05. april 2004 - 11:08 #6
jeg kan egenlig undre mig over at der ikke er lavet en force system til de hersens co-admins, så de kan tvinge accepter svar på spørgsmål, så de kan blive lukket. det har eksisteret på experts-exchange i møg lang tid og viser sig ganske effektivt