Avatar billede simmel Nybegynder
05. april 2004 - 10:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

sletning af oplysninger

Jeg har et problem med en meget nysgerrig kæreste der er interesseret i hvilke sider jeg besøger på internettet. Jeg ønsker at have mit privatliv i fred og gør følgende efter at have besøgt "hemmelige" sider:
-sletter i oversigt
-sletter cookies
-sletter temporary internetfiles
-kører adaware
-kører en online spyware test
Mit spørgsmål er om der er nogen måde der alligevel kan spores hvilke sider jeg har besøgt. Hun har mere forstand på it end jeg så overser jeg noget?
Avatar billede chalde Seniormester
05. april 2004 - 10:38 #1
Download "IE Privacy Keeper" her fra: http://www.unhsolutions.net/IEPK/downloads.shtml
Og værktøjer til at holde spyware væk (samt scanne) kan du finde her:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
Avatar billede chalde Seniormester
05. april 2004 - 10:38 #2
Avatar billede chalde Seniormester
05. april 2004 - 10:40 #3
Og her til ie privacy keeper:
http://www.spywarefri.dk/privacymanual.htm
Avatar billede simmel Nybegynder
05. april 2004 - 10:42 #4
det vil jeg gøre -tak men er der måder hun kan se og hvilke
Avatar billede chalde Seniormester
05. april 2004 - 10:43 #5
Ved at kigge din oversigt igennem, cookies osv..
Men du kan sætte ie privacy keeper til at slette sporene når iexplorer lukkes ned.
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
05. april 2004 - 10:43 #6
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. april 2004 - 10:59 #7
Men hvis hun har lagt en keylogger ind, er du på den;(
Avatar billede chalde Seniormester
05. april 2004 - 11:00 #8
Men så er spørgsmålet om man har lyst til at have en kæreste der overvåger én på den måde.
Avatar billede magictouch Nybegynder
05. april 2004 - 11:03 #9
Tænkte lidt det samme. For hvis hun er god til it skal hun nok finde ud af det.
Avatar billede espersen Novice
05. april 2004 - 11:04 #10
så vidt jeg husker er der en log-funktion i mange routere ...
Avatar billede simmel Nybegynder
05. april 2004 - 11:05 #11
keylogger? og tak
Avatar billede chalde Seniormester
05. april 2004 - 11:06 #12
Overvåger alle dine indtastninger.
Så kan hun sidde og se igennem hvilke adresser du har skrevet osv..