Avatar billede hejjegheddercasper Nybegynder
03. april 2004 - 20:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg GRATIS ringetoner

Hej jeg er netop blevet den lykkelige ejer af en Samsung E700 (fee tlf i øvrigt) men det er sku ik lige standard rinetonerne der slæger Telefonen så jeg vil høre alle jer kloge hoveder om i kender et sted (helst over WAP) hvor jeg kan finde diverse ringetoner.. på forhånd tak
Avatar billede Slawomir Seniormester
03. april 2004 - 20:58 #1
Avatar billede hejjegheddercasper Nybegynder
03. april 2004 - 21:20 #2
nej kikker lige på det
Avatar billede kms4746 Novice
05. april 2004 - 15:29 #3
Jeg kan kun anbefale det sted der hedder xgryde.dk. Der finder du ikke kun poly-toner men også animationer, billeder m.v.
Du kan endda gå ind og se dem på www.xgryde.dk inden du spilder tid på at hente dem ned.
Avatar billede hejjegheddercasper Nybegynder
03. august 2004 - 18:33 #4
der er intet til SGH-E700 på xgryden.dk
Avatar billede mike77 Nybegynder
06. januar 2012 - 18:22 #5
Zedge.net De har skrevet en artikel om dem her : http://widgy.dk/gratis-ringetoner-til-din-mobiltelefon/