Avatar billede krukken Juniormester
02. april 2004 - 21:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Banner i Word

Hvordan laver man et banner i Word?

Altså en overskrift som fylder 10-12 sider? Altså så det bare ligger i forlængelse af hinanden
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. april 2004 - 22:06 #1
Du kan ikke lave det i word (det kan du selvfølgelig, men det kommer ikke til at se godt ud, med mindre du kun bruger bogstaver)

Lav det i illustrator som vektor gratik. Dette kan scalleres ubegrændset og kommer til at se godt ud ligegyldigt hvor stort du gør det.

Alternativt i photoshop, men så skal du tænke dig om mht opløsning og den slags, billedet vil kun se godt ud langt fra.

Sidste problem er printeren, den skal enten kunne udprinte bannere. Det er der nogle epson printere der kan, ellers skal den supportere print helt ud til siden (hvilket epson også gør)
Avatar billede krukken Juniormester
03. april 2004 - 11:47 #2
Jeg bruger kun bogstaver - og vil gerne lave det i word. Det behøver ikke at være noget vildt - det skal bare kunne ses:-) SÅ hvordna gør man det i Word?
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. april 2004 - 15:20 #3
Jeg ville bruge skrifttypen Curier New. Den er det der hedder Ikke Proportional, dvs. er "i" fylder det samme som et "m", lige som med en gammeldags skrivemaskine.

Jeg ville derefter udskrive et eller 2 bogstaver af gangen på hver A4 side, og så sætte siderne sammen til ord og sætninger, det er absolut det letteste
Avatar billede krukken Juniormester
27. april 2004 - 16:34 #4
Hmm - intet svar som jeg kunne bruge til noget