Avatar billede kidrock Nybegynder
02. april 2004 - 20:08 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Billige smøger pr. postordre!

Fandt denne side på nettet: http://www.eaglesmokes.com
De sælger 1 karton til $20.00 + porto pr, karton $3.00 - 7 dages levering.

De siger det er toldfri og de kun sender kartonerne enkeltvis. 10 kartoner = 10 pakker.
http://www.eaglesmokes.com/support/support_delivery.html

Foruden USA og Canada sender de kun til Brazil, Portugal, Japan, Luxembourg, New Zealand, Iceland, Argentina, og DANMARK!

Sig mig må vi det???
Avatar billede roenving Novice
02. april 2004 - 20:18 #1
Ja, du skal bare betale told og moms selv, da det jo sendes udenfor EU !-)
Avatar billede krydset Nybegynder
02. april 2004 - 20:20 #2
Sikke noget at komme med her hvor der er unge mennersker der færdes, må man slet ikke have lov at trække vejret frit mere nogensteder, ikke engang på internettet, vi skal hele tiden mindes om de ulækre, stinkene, usunde cancer stænger. Lad dog vær med at komme med så tips til billige smøger, HUSK børn og unge skal selv have lov at vælge og det gør de ikke når de hele tiden støder ind i ordet smøger ell. cigaretter.

Mvh Thomas
Avatar billede kidrock Nybegynder
02. april 2004 - 20:20 #3
All orders are shipped via SwissPost "Priority". "Priority" mail leaves Switzerland faster and enjoys privileged treatment both on behalf of postal authorities in Switzerland and abroad. Delivery times for "Priority" mail, are extremely fast and the cost is very competitive.
Avatar billede kidrock Nybegynder
02. april 2004 - 20:22 #4
Hvor mange børn er det lige der er over 21 år (You must be 21 years of age or older to purchase
tobacco products from Eagle Smokes.)
Avatar billede kenp Novice
02. april 2004 - 21:02 #5
kidrock -> de er heller ikke med i EU sååå det ændre ikke ved at du skal betale told og moms.
Avatar billede kidrock Nybegynder
02. april 2004 - 21:22 #6
Nej men de påstår det er toldfri, (Consignments are duty-free since the declared value and weight are within the prescribed international parameters. The packages are sealed and cannot be opened for postal inspection.)

Tror fidusen er de ikke er med i EU, ved bare ikke hvorfor…
Har bestilt et karton, så må vi se om tolderne åbner eller det er plomberet ved modtagelsen.
Avatar billede krydset Nybegynder
02. april 2004 - 21:23 #7
bare tænk over det ik?
Avatar billede kidrock Nybegynder
02. april 2004 - 21:25 #8
Det skal jeg nok farmand
Avatar billede roenving Novice
02. april 2004 - 21:35 #9
-- og det kan godt være de er toldfri, men de bliver ikke momsfri !o]

Men okay, $28 + 25% det er $35, stadig 15-20% mindre end de danske priser ...

(Hvis du altså selv opgiver det og ikke afsløres !-)
Avatar billede kidrock Nybegynder
02. april 2004 - 21:51 #10
$20 + 25% er $25 + $3 porto = $28 Bliver så cirka 170 kr. Det kan jeg sgu godt leve med, selvom rygning nedsætter levealderen.
Du kan endda sætte det på automatik og få en pakke leveret hver fredag :)
Avatar billede roenving Novice
02. april 2004 - 22:00 #11
Ja, jeg havde ikke kigget på detaljer før jeg skrev det sidste indlæg !-)
Avatar billede ricky Nybegynder
02. april 2004 - 22:20 #12
"The packages are sealed and cannot be opened for postal inspection"

hmm.. og hvorfor er det så lige relevant ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. april 2004 - 00:50 #13
moms er én ting... men du glemmer told. Den skal stadig (OGSÅ!) betales. Hvor meget den er på tobaksvarer ved jeg ikke.

Og en pakke kan IKKE forsegles, så den ikke kan tjekkes af danske toldmyndigheder. I yderste konsekvens modtager du blot ikke pakken, men istedet et brev, hvori du bedes møde op op det lokale toldkontor, og åbne pakken.

krydset, hvordan skal man vælge, uden at kende valgmulighederne? ;)
Avatar billede roenving Novice
03. april 2004 - 00:55 #14
Jeg synes også det er noget grisz, at man ikke kan bevæge sig 3 meter uden at støde ind i en bil, og nuomdage er halvdelen af dem endda dieselhakkere, forbyd det lort, det står for 3/4 af alle problemer med lunger i dette land !-)

-- at de så også står for en væsentlig del af de rent fysiske skader, som koster sygehusvæsenet milliarder, skal da bare nævnes for fuldstændighedens skyld ...
Avatar billede boris Mester
03. april 2004 - 07:55 #15
Bare lige et frisk eksempel fra internethandel.
Min datter købte nogle hudplejeting fra Hongkong. De lovede toldfrihed, men det resultarede i en hilsen fra Trold og Plat om at der skal betales gebyrer for toldbehandling samt at de udbeder sig enfaktura for at kunne beregne moms og told. Evt. kan de nøjes med et kontoudtog for betalingen.
Avatar billede shikaka Nybegynder
03. april 2004 - 17:56 #16
hey hey!

Check lige den her side ud:

http://www.outwar.com/page.php?x=2097785

ps. hvis linket ikke virker så kopier teksten og sæt den ind oppe i addressefeltet og tryk enter!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. april 2004 - 17:59 #17
shikaka, du er i den grad anmeldt for overtrædelse af Ekspertens regler.
Avatar billede roenving Novice
03. april 2004 - 18:22 #18
-- og deaktiveret ...
Avatar billede boris Mester
03. april 2004 - 18:26 #19
Tak.. Af nysgerrighed - hvad var egentlig personens ærinde?
Avatar billede kidrock Nybegynder
03. april 2004 - 18:41 #20
Vi bliver ikke klogere før pakken kommer om en uges tid. Skal nok poste hvad den evt. ekstra regning blev.
Nogen svar foruden shikaka! (hvad gik det lige ud på?) Så jeg kan lukke spørgsmålet ned.

I øvrigt skriver de:

The cigarettes on our site can be tax free because they are sold from a Bonded Warehouse. This term is used to indicate goods which are not subjected to taxes in the source country. In agreement with the Swiss Customs Authorities, products are stocked in the free zone of the Swiss Customs.

Since we cannot guarantee that duty tax will not be charged world-wide, in case of request for duty tax, you can:

Pay duty tax and collect the parcel.
Reject the parcel which will be returned to us and ask for your money back.