Avatar billede wong Nybegynder
02. april 2004 - 15:33 Der er 5 kommentarer

firewall til at acceptere et program

hvordan kan jeg få min zonealarm firewall til at komme med den der acceptere dette program ja/nej ? hvis den ikke gør det af sig selv? det står ikke under acccepteret programmer?!
plz help me thx
Avatar billede wickedd Juniormester
02. april 2004 - 15:39 #1
Det gør den af sig selv, medmindre den allerede er i listen som blokeret eller tilladt program.
Avatar billede wickedd Juniormester
02. april 2004 - 15:41 #2
Men ellers går du ind i Program Control > Klikker på fanen Main > Sætter skyderen til Medium.
Avatar billede wong Nybegynder
02. april 2004 - 15:46 #3
den er på..
Avatar billede wickedd Juniormester
02. april 2004 - 15:47 #4
Underligt - Prøv at installere ZA igen, det plejer at hjælpe på næsten alle dens bugs.
Avatar billede morpheuz Nybegynder
03. april 2004 - 12:56 #5
Problemet er at du på et tidspunkt har nægtet programmets componenter adgang til internettet..selvom du så senere giver programmet adgang til internettet, vil zonealarm stadig nægte programmets componenter adgang... det er en bug som zonealarm altid har bøvlet med. Det du kan gøre er:  1. Vælg "programcontrol" - vælg fanen "Programs" marker alle programmerne og højreklik vælg "remove". Gør det samme i fanen " components " Genstart computeren,- og godkend programmerne efterhånden som de beder om internet adgang ( sker automatisk hvis du har indstillet ZAP til det )
Du kan selvfølgelig også bare geninstallere Zonealarm. go fornøjelse