Avatar billede acomma Nybegynder
02. april 2004 - 12:13 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Told og skat opkrævning - er det en aprilsnar

http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=147

Mener I det her seriøst, eller er det en aprilsnar?

Vi har en del freelancere der er i fuld gang med at undersøge det, men viser det sig som en aprilsnar, ser jeg absolut ingen humor i dette. Vi benytter Eksperten som et professionelt værktøj, og har fundet mange gode udviklere i Acomma regi, men det her må simpelthen være en dårlig spøg fra en co-admin eller lign. for os der tager www.exp.dk seriøst kan efterhånden få sin tvivl når man læser en sådan meddelse på forsiden.

Lars-Bo Johansen, Acomma ApS
Avatar billede keysersoze Guru
02. april 2004 - 12:15 #1
aprilsnar :)
Avatar billede hojben Novice
02. april 2004 - 12:15 #2
Lidt logik siger at det er en umulig opgave ikke.. :) Hvor skal de sende en evt regning til??
Avatar billede ird Praktikant
02. april 2004 - 12:16 #3
LOL
Avatar billede popsy Novice
02. april 2004 - 12:19 #4
Hihihi, nu bliver det sq for morsomt :D
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. april 2004 - 12:21 #5
:)
Avatar billede exp Juniormester
02. april 2004 - 12:29 #6
Og vi coadmins har altså ikke noget med det at gøre - vi undrer os bare over, at vi har fået tilsendt indkaldelser til torskegilde :-(
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2004 - 12:29 #7
jeg synes da det er totalt go' E humor.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. april 2004 - 12:35 #8
nu er det den 2. april, så mon ikke at det ville klæde Eksperten at fjerne headlineren, man kunne jo tro at de mener det alvorligt.
Avatar billede acomma Nybegynder
02. april 2004 - 12:53 #9
Det har intet med humor at gøre, hvis man ellers bruger det som værktøj og ikke som hyggeelement i hverdagen. Vi vil da gerne vide det fra Ekspertens side, fremfor brugere der selv må være i tvivl hvis man nærlæser den. Ligeledes må det være på sin plads at få en forklaring hvis man beder om det, og ikke en ironisk respons fra folk der keder sig.

" Og vi coadmins har altså ikke noget med det at gøre - vi undrer os bare over, at vi har fået tilsendt indkaldelser til torskegilde :-( " HVAD MENER DU HER?
Avatar billede popsy Novice
02. april 2004 - 12:57 #10
Er du skabt totalt uden humor, slap dog af, og fat det var en aprilsnar!?

Det er ikke en konspiration mod dig personligt, aprilsnar er faktisk en gammel skik. :)
Sidder du også og skælder og smælder på tv kanalerne og aviserne? For dem tager du vel også normalt alvorligt?
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2004 - 13:00 #11
"hyggeelement i hverdagen" <--- Der er faktisk andre end dig, som tager Eksperten seriøst, og som samtidig har humor.

"respons fra folk der keder sig" <--- Der er svært at lade vær, når der kommer sådanne indlæg fra folk.

HVAD MENER DU HER? <--- Det er ikke pænt at råbe !
Avatar billede espersen Novice
02. april 2004 - 13:07 #12
hehehe ; indtil flere indslag i TV2's nyheder kl. 19 havde jeg stærk mistanke til at være en aprilsnar - men der plejer jo kun at være 1 af dem....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. april 2004 - 13:14 #13
Dang... det var dog en imponerende mangel på humor... :)

Du bør nok revidere dit syn på Eksperten. Eksperten ER ikke udelukkende et seriøst stykke værktøj. Det er et forum hvor it nørder mødes online. Naturligvis er det primære problemløsning. Men der er nu også et ganske stort socialt aspekt i det. Se blot antallet af spørgsmål i kategorien "Fri Debat".

Jeg vil dog give ret i, at den burde være fjernet efter den 1. april. Men det er jo ikke alle der rider samme dag de sadler...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. april 2004 - 13:16 #14
Jeg må også lige give hojben helt ret. Der skal en god portion naivitet til, hvis ikke man gennemskuer "nyheden" som en aprilsnar, ved lige at tænke sig om en ekstra gang. :)
Avatar billede acomma Nybegynder
02. april 2004 - 13:29 #15
Jeg beklager min ordlyd i starten, men undrede os noget så kraftigt. Jeg beklager og håber da ikke folk tager det ilde op. Vi beklager vores skepsis. / LB
Avatar billede exp Juniormester
02. april 2004 - 13:31 #16
acomma.com >>
Jeg mener lige præcis det jeg siger - coadmins har ikke noget med den nyhed at gøre. Vi kan ikke skrive nyheder her på eksperten.dk
Vi kan administrere brugere, spørgsmål og karmaer - det er vist sådan cirka dét.

exp/coadmin
Avatar billede acomma Nybegynder
02. april 2004 - 13:38 #17
Vil gerne tildele 10 point til alle i debatten, hvis man kan det, så gør endelig det. / LB
Avatar billede espersen Novice
02. april 2004 - 13:40 #18
ellers tak : spm. om eksperten.dk er iøvrigt gratis
Avatar billede popsy Novice
02. april 2004 - 13:42 #19
:)
Avatar billede stry Nybegynder
02. april 2004 - 17:02 #20
>>acom
Når I nu er så f...... seriøse og retlinede i jeres tilsyneladende totalt humor- og humørforladte firma kan det undre at I ikke er seriøse nok til at overholde reglerne:

http://www.eksperten.dk/regler.phtml pkt. 6
Avatar billede stry Nybegynder
02. april 2004 - 17:03 #21
Rettelse: pkt. 2.6
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. april 2004 - 17:07 #22
stry> Du er helt oppe og køre.. :)
Avatar billede stry Nybegynder
02. april 2004 - 17:07 #23
Det er åbenbart meget svært: pkt. 2.1.6
Avatar billede popsy Novice
02. april 2004 - 17:07 #24
stry> Og hvor mener du han har brudt den?
Avatar billede stry Nybegynder
02. april 2004 - 17:12 #25
>>bacardil
Ja sådan er vi jo så forskellige; jeg mener jo nok at det er acom der fra starten er kørt helt af sporet (indtil at tråden forsatte i dag var jeg sikker på at acom's indlæg var en aprilsnar).
Avatar billede stry Nybegynder
02. april 2004 - 17:18 #26
Den er hårfin og det var egenligt ikke min pointe:

"Det er ikke tilladt at:
gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål."

Min pointe var snarere at acom skulle falde lidt ned og tage det hele for hvad det er nemlig en (yderst-let-gennemskuelig) aprilsnar :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. april 2004 - 17:24 #27
Tror nu ikke det er ment så hårdt som nogen læser det somom.

Der er nævnt et firmanavn, men det er jo ikke direkte reklame for et website..  :)
Avatar billede stry Nybegynder
02. april 2004 - 17:32 #28
acom's fulde E-navn (som jeg konsekvent nægter at bruge :-D) er da helt klart reklame for et website (og det virker, jeg skulle da lige ind at kigge :-)), men det var som sagt slet ikke min pointe.
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. april 2004 - 17:35 #29
Det er da lovligt at havde et website som E-navn.
Avatar billede exp Juniormester
02. april 2004 - 19:06 #30
barcardil, stry, m.fl. >>
Det er tilladt at have et website som E-navn, ja, men det kan ikke længere lade sig gøre at oprette dem, så vidt jeg er informeret :-)

Men det er ikke tilladt at reklamere for websider i indlæg, hvis ikke de har relevans for spørgsmålet.
Ej heller er det tilladt at skrive adresser i sin signatur.

Mvh
exp/coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2004 - 19:42 #31
http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=147 - hvad er det nu lige der står på nederste linie???
Avatar billede popsy Novice
02. april 2004 - 20:07 #32
;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
02. april 2004 - 20:32 #33
Rimelig joke, men den når altså ikke den med levende kyllinger i chokoladeæg til knæene.*GH*
Avatar billede ird Praktikant
03. april 2004 - 07:11 #34
Sikke en debat!
Avatar billede acomma Nybegynder
04. april 2004 - 11:52 #35
ja, en debat vi gerne ville ud af, for havde ikke troet folk var så ivrige for at fortælle vi ikke har humor, så håber da virkelig den kan stoppe her, men det lader til man dårligt kan afslutte ens eget indlæg. god dag til alle!
Avatar billede acomma Nybegynder
05. juni 2004 - 21:28 #36
aner ikke om det her spm er lukket?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2004 - 22:43 #37
Det er det - du kan se man kun kan kommentere = det er lukket + flaget er blåt = lukket :)