Avatar billede temp_bruger Nybegynder
02. april 2004 - 10:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

smspriser hvad er godt

hejsa venner på E

hvad er den billigste måde at sende smser på?
jeg har pt CBB men bruger for lidt over 100 kroner om måneden og så sparer jeg enda lidt på mine beskeder sidst på månden, findes der billige abbonementer der giver gratis smser, så det bedre kan svare sig, jeg ringer stort set aldrig fra min mobil.
Avatar billede htmlkongen Novice
02. april 2004 - 10:53 #1
Så køb da express. Mener det er 115 man betaler også behøver du ikke at spare  :)
Avatar billede temp_bruger Nybegynder
02. april 2004 - 10:57 #2
mener du telia?
Avatar billede temp_bruger Nybegynder
02. april 2004 - 11:01 #3
ja ok venter og ser om der kommer andre bud, men klart at overveje
Avatar billede miss-g Seniormester
02. april 2004 - 15:36 #4
Måske du kan bruge denne side:
http://www.telepriser.dk