Avatar billede bongoskatol Nybegynder
01. april 2004 - 20:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad sir i til denne site?

nu er min hjemmeside endelig færdig...giv lidt kritik...
vær gerne hårde. Jeg kan altid bruge kritik. Og fordi at jeg regner med så dejlig kritik i mine ører udlover jeg hele 100 point.

www.nomadfilm.dk
Avatar billede apo Praktikant
01. april 2004 - 20:15 #1
Avatar billede bongoskatol Nybegynder
01. april 2004 - 20:17 #2
hjælp...har der allerede været nogen der oprettede....nå, men er der så nogen der ikke så den dengang der vil tilføje noget kritik?
Avatar billede chalde Seniormester
01. april 2004 - 21:04 #3
http://www.eksperten.dk/spm/484758

"Det er ikke tilladt at:
oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Luk venligst dette spørgsmål da det er i strid med reglerne.
Avatar billede bongoskatol Nybegynder
01. april 2004 - 21:48 #4
jeg syntes at det er nogle spasser regler. Dengang fik jeg jo ikke nogen gode svar på mit spørgsmål... så har jeg da ret til at oprette et nyt.

SPASSER REGLER
Avatar billede thb Nybegynder
02. april 2004 - 00:10 #5
Prøv lige at opføre dig som en på over 12 år..

Du oprettede det første spm kl. 19:05 og lukker det igen ca. en time senere.. Måske skal du prøve at give det noget tid... Du kan ikke regne med 1000 svar inden for fem minutter.

Og når du så begynder at opføre dig som du gør, så skal du slet ikke regne med nogle svar.

Thomas
Avatar billede gizmo1234 Nybegynder
03. april 2004 - 15:18 #6
En side som jeg ikke har lyst til at sidde og kigge på i særlig lang tid. Total useriøs. Grimme farver og brug en anden font. Det lyder måske hårdt, men jeg kan desværre ikke finde noget godt om siden, den falder bare overhovedet ikke ind i min smag.
Avatar billede apo Praktikant
03. april 2004 - 16:42 #7
Bongo >> Hvilke svar er det egetlig du søger? I de spørgsmål du har oprettet, har du efterlyst kritik - Det har du også fået, hvad er så problemet?

Hvis det er fordi du forventer at folk skal skamrose dit site, og vil have dig til at lave deres næste hjemmeside, har du nok skudt over målet *G*

Tag den kritik du kan få her eller angiv præcis hvilke områder du ønsker kritik på (eller lad være med at spilde vores tid)!

Apo