Avatar billede hsm Nybegynder
01. april 2004 - 14:07 Der er 1 løsning

Gemme ISO-8859-1 kompatibel fil

Hej eksperter!

Jeg har brug for at gemme et Word dokument som ISO-8859-1 kompatibel tekst fil. Jeg er ligeglad med formattering, billeder etc. Jeg anvender Word 2003.

Jeg har prøvet at gemme som "Vesteuropæisk (ISO)" men den gør det ikke korrekt. Fx bliver "-" til "?". Jeg ved at jeg kan sætte kryds i "Tillad tegnerstatning" - men det er lidt for risikabelt at arbejde med, da jeg ikke kan komme tilbage hvis jeg glemmer dette blot en enkelt gang.

Spørgsmålet er altså: kan jeg gemme en tekst fil som ISO-8859-1 kompatibel?
Avatar billede hsm Nybegynder
02. april 2004 - 11:10 #1
.