Avatar billede ingolf Nybegynder
01. april 2004 - 12:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ses datakilden ved brevfletning

Hvordan finder man ud af hvilken datakilde der er anvendt ved brevfletning, hvis ikke man kan huske, hvilken datakilde der er anvendt i et gammelt dokument.
Avatar billede muddi Praktikant
01. april 2004 - 13:14 #1
Sørg for at du får vist toolbaren 'mail merge'.
På den vælger du så det ikon der hedder 'Open data source' ... det hedder selvfølgelig noget tilsvarende på dansk, hvis du har en dansk version!
Avatar billede muddi Praktikant
01. april 2004 - 13:25 #2
Hvis du ikke kan finde den der, så gør følgende:

Tools > Letters and Mailings > Mail Merge Wizard

Nu skulle der åbnes en Wizard i højre side af skærmbilledet med titlen "Mail Merge"
Kig under "Use an existing List" Der står der noget i retning af

"Currently your recipients are selected from:
[tbl_Brugere] in skideltagere in "tbl_Brugere.odc"

Det gør der ihvertfald i min Word 2002 ;)
Avatar billede ingolf Nybegynder
01. april 2004 - 14:10 #3
muddi
Tak for det. Godt der sidder nogen rundt omkring, der er klogere end en selv.
Avatar billede muddi Praktikant
01. april 2004 - 14:29 #4
Husk at lukke dit spm. ;)
Avatar billede muddi Praktikant
01. april 2004 - 16:01 #5
ingolf >> Du skal huske at vælge mit navn på listen inden du trykker på accepter!
Avatar billede ingolf Nybegynder
01. april 2004 - 16:02 #6
muddi
Det har du jo ret i.
Avatar billede muddi Praktikant
01. april 2004 - 17:01 #7
:)