Avatar billede stssts Nybegynder
01. april 2004 - 11:38 Der er 4 kommentarer

Fast sortering af bilag

kan man i "bilag" ændre sorteringen så det nyeste bilag altid står øverst ?
Avatar billede lsw Nybegynder
01. april 2004 - 19:24 #1
Det kan man godt tryk på den grå dato knap så får du dine bilag i datoorden hvis de står omvent første gang du trykker skal du bare trykke en gang til :)
Avatar billede stssts Nybegynder
01. april 2004 - 19:35 #2
Ja, men næste gang man åbner programmet er de tilbage som de var.
Jeg søger en mulighed for ALTID at have de nyeste bilag øverst !
Avatar billede skildpadden Nybegynder
21. april 2004 - 23:32 #3
Det kan man ikke...
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
02. juni 2004 - 08:39 #4
Hvis det er et inderligt ønske, så sørg for at lade Steen det vide - så er der en chance for at det kommer med i en kommende version!

Der er jo visse fordele ved at købe et lille, dansk-produceret program!