Avatar billede herch Nybegynder
01. april 2004 - 11:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Springe med F11 - men samtidig springe over enkelte felter

Er det muligt at springe over bestemte felter i en dokument?
Jeg har bygget en dokument, som opdateret du/I, alt afhængig af, hvad man har valgt i dialogboksen.
Samtidig er der indbygget nogle tekstfelter, som brugeren skal springe til, for at udfylde.
De felter jeg har bygget til du/I, ser ud som følger:

{ DOCVARIABLE  MyStr_dd4 }, hvor dd4 er den specifikke du/I form.

Men når brugeren springer til næste felt, springer man også til ovennævnte du/I felter, som ikke er hensigtsmæssigt.

Er der nogen, som har en god løsning på dette?
Avatar billede herch Nybegynder
13. april 2008 - 16:00 #1
ok
Avatar billede herch Nybegynder
13. april 2008 - 16:00 #2
ok