Avatar billede wickedd Juniormester
31. marts 2004 - 06:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få AGP til at virke korrekt under XP

Jeg har lige købt nyt grafikkort (9800Pro), men DirectX siger at AGP ikke er til stede.
- Aida siger at 8x er aktiveret (indstillet i bios)
- 3DMark siger at 8x er aktiveret

Det eneste sted det ikke virker, er i DirectX (9.0b)
Grafikkortet undertøtter agp 8x, og bundkortet understøtter agp 8x.
Så hvordan fan får jeg directx til at forsåt det?
Inde i dxdiag, skriver den også at 'Agp not avaliable' .. Jeg forstår det ikke.

Der er mange spil som ikke vil starte, fordi den rapportere om fejl.

Alle drivere er opdateret med det nyeste.
Avatar billede wickedd Juniormester
31. marts 2004 - 06:55 #1
Jeg har også prøvet med x4 men det er bare samme resultat.
Mit gamle gf4 fungerede ellers fint nok (app 4x)
Avatar billede andersenph Nybegynder
31. marts 2004 - 07:55 #2
http://www.softpedia.com/public/cat/14/4/14-4-40.shtml
Prøv ar slette directx og geninstaller det...
Avatar billede dkken Nybegynder
31. marts 2004 - 11:00 #3
Hej mester. Jeg har fuldstændig! det samme problem, som jeg skrev om på eksperten igår. http://www.eksperten.dk/spm/484014 Vi kan jo eventuelt snakke om det, MSN: wampyx@hotmail.com ellers så følg med der på mine svar. held og lykke
Avatar billede wickedd Juniormester
03. april 2004 - 03:31 #4
Jeg installerede nyeste drivere til mit bundkort, og derefter Catalyst driverne. Nur virker skidtet, men jeg kan stadig ikke starte Halo op - Skod gammelt spil, så det kan rende mig