Avatar billede killa_freak Nybegynder
30. marts 2004 - 20:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fade Chart counter

Hvordan får man faded sin Chart counter, men sådan at når markøren bringer den frem ved at føre den henover ?
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2004 - 08:33 #1
Du kan gøre sådan.

<table onMouseOver="this.filters.alpha.opacity=80" onMouseOut="this.filters.alpha.opacity=50" style="filter: alpha(opacity=50)">
<tr>
  <td>
  <!-- Din chart kode her -->
  </td>
</tr>
</table>

Her starter den med en værdi på 50. Når musen føres over, bliver den mere tydelig, da vi sætter den til 80. Når musen tages væk igen sættes den tilbage til 50. Så kan du selv indstille det så det passer til dine behov.
Jo lavere værdien er, jo mindre synlig bliver det.
Avatar billede killa_freak Nybegynder
31. marts 2004 - 15:09 #2
Jeg siger mange tusinde tak.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2004 - 15:41 #3
og jeg siger tak for points :)