Avatar billede wacked Nybegynder
30. marts 2004 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får man en scrollbar til at komme tilbage i winword 2000

Jeg har det problem at mit Word 2000 har mistet sin scrollbar og jeg vil så høre jer om der var nogen af jer der ved hvordan man slår den til igen eller hvilke muligheder man ellers har...
Avatar billede jkrons Professor
30. marts 2004 - 11:28 #1
Funtioner - Indstillinger. Fanebladet Vis. Her kan du vælge mellem Vandret og Liodret Scrollbar. Bare sæt et flueben ved den/de, der mangler.
Avatar billede wacked Nybegynder
31. marts 2004 - 07:29 #2
mange tak for svaret , lige hvad jeg manglede ...
Avatar billede jkrons Professor
31. marts 2004 - 09:36 #3
Velbekomme :-)