Avatar billede mithrill Nybegynder
07. februar 2001 - 00:12 Der er 4 kommentarer

Seriøs Partner / Køber / Sponsor Søges

Hvor kan jeg finde en seriøs Partner til et produktions projekt, der næsten med garanti vil blive en international success.

Jeg søger en eller flere partnere der er villige til at investere Min. 500.000 i et projekt med enormt lukrative muligheder.

Jeg har en suveren ide, vi i fællesskab kan udvikle, producere og sælge.

Jeg har ingen kontakter til hverken produktion, salg eller marketing, og har heller ingen prototype på produktet.

Jeg ved dog at de komponenter der skal bruges allerede er udviklet og bare skal bruge i en ny genial sammenhæng.

Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. februar 2001 - 08:15 #1
Har du hørt om first tuesday?

http://www.firsttuesday.dk/
Avatar billede mithrill Nybegynder
08. februar 2001 - 09:58 #2
Har godt set deres site, men jeg kan ikke lige gennemskue hvordan de skal kunne hjælpe mig,.,.
Avatar billede cobweb Nybegynder
19. oktober 2001 - 09:41 #3
Lad mig høre hvad det drejer sig om - tmf@medard.dk .
Avatar billede areon Nybegynder
25. november 2004 - 09:14 #4
Sad og løb ideerne igennem, og ved godt at dette indslag er godt uddateret, men blev da intresseret...

Har du fået realiseret dit projekt og hvad gik det ud på? (om man må spørge)
Med venlig hilsen
Jack