Avatar billede a.and Nybegynder
29. marts 2004 - 15:17 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Logo til firma

Er der eventuelt nogle der vil prøve at lave et logo med navnet "cardsmart.dk" for de 200 ponit eller skal man ud og betale penge for sådan noget...

Hvis man skal betale for det hvilke prisleje ligger sådan noget så i.....

på forhånd tak
Avatar billede lordhead Nybegynder
29. marts 2004 - 15:26 #1
Hvis jeg kan få nogle flere informationer om logo'et, vil jeg meget gerne hjælpe dig gratis. Jeg mangler dog mål, farver, hvad sitet handler om, etc.
Avatar billede a.and Nybegynder
29. marts 2004 - 15:34 #2
Hvad siden handler om kan jeg desvære ikke oplyse om her. Men farverne må meget gerne være glade/lyse farver. størrelses mæssigt snakker vi vel i størrelses ordenen 468 x 110 ved ikke om der er nogle standard mål for sådan noget.
Avatar billede lordhead Nybegynder
29. marts 2004 - 15:49 #3
Jeg mener bare - når du ikke angiver hvad den handler om, kommer der ingen billeder i logoet, men hvis det er okay med dig så er det da fint nok.
Avatar billede a.and Nybegynder
29. marts 2004 - 15:55 #4
okay.. Det ville være fedt hvis der eventuelt kunne være billed af en bærbar computer og måske en dvdafspiller.
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. marts 2004 - 16:16 #5
Hej et lille forsøg fra mig.
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/cardsmart.jpg
Mvh
*Bill
Avatar billede a.and Nybegynder
29. marts 2004 - 16:19 #6
kan meget godt lide farven på skriften men synes ikke helt om den gule hvis det kunne ændres ville det være helt perfekt måske man skulle prøve farven på skriften som baggrund.
Avatar billede lordhead Nybegynder
29. marts 2004 - 16:25 #7
Hvis du har tålmodigheden, så foreslår jeg du venter med at acceptere til imorgen, da der stadig kan nå at komme flere grafikere til. Og jeg er som nævnt også igang med et forsøg :)
Avatar billede a.and Nybegynder
29. marts 2004 - 16:30 #8
Vi venter og ser hvad der sker....
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. marts 2004 - 16:35 #9
har du evt. et slogan som du vil ha' på?
Avatar billede a.and Nybegynder
29. marts 2004 - 16:37 #10
Ja det har jeg da...
"er du også træt af at betale for meget"
Avatar billede lordhead Nybegynder
29. marts 2004 - 17:02 #11
Her er mit forslag så: www.lordhead.dk/exp/cardsmart.gif - sig din mening om det, og evt. hvad der skal ændres. Jeg modtager gerne konstruktiv kritik!
Avatar billede a.and Nybegynder
29. marts 2004 - 17:08 #12
Det er faktisk rigtig flot.. vender lige tilbage med evt. ændringer senere.
Avatar billede lordhead Nybegynder
29. marts 2004 - 17:09 #13
Finno :-)
Avatar billede _bang Nybegynder
29. marts 2004 - 17:57 #14
Hej - her er mit bud : http://www.lenebang.dk/images/cardsmart.jpg. Det er enkelt og klart - haaber du kan lide det - farver eller andre ting kan selvfoelgelig aendres.
Avatar billede lordhead Nybegynder
29. marts 2004 - 18:32 #15
For en god ordens skyld lægger jeg også et svar :)
Avatar billede lordhead Nybegynder
29. marts 2004 - 18:32 #16
...Som kommer her ;)
Avatar billede a.and Nybegynder
29. marts 2004 - 19:31 #17
Har kigget alle tre forslag igennem og må sige at jeg hælder mest til Lordheads forslag. men vil godt tak alle for deres indsats.

Mvh

A.and
Avatar billede lordhead Nybegynder
29. marts 2004 - 19:47 #18
Mange tak for points, og held og lykke fremover ;O)