Avatar billede chat24 Nybegynder
29. marts 2004 - 02:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler upload script

Hejsa... Nu har jeg bikset med et upload script hele dagen og kan ikke få det til det jeg gerne vil....
Så jeg ville gerne have et script, hvor den også putter flg. oplysninger op i en tabel(fun_rekord)i databasen(navn, hiscore og selve url på det billed de uploader)....
Avatar billede llgpublic Nybegynder
29. marts 2004 - 04:00 #1
Jeg har et script som kan noget af det, det viser bare en midlertidig liste over det uploaded billede samt de informationer som at der er indtasted og sender en mail til brugeren med de informationer som at der er givet. Men du kan måske selv kode det sådan at det gemmer det i en database istedet, test det her:

http://www.rockmyworld.dk/uploader/maianuploader.php
Avatar billede chat24 Nybegynder
29. marts 2004 - 17:33 #2
llgpublic --> Hvad gør den hvis filnavnet allerede findes ?
Avatar billede chat24 Nybegynder
29. marts 2004 - 20:59 #3
Nu har fået et andet script til at virke...

se evt. http://www.eksperten.dk/spm/482988