Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2004 - 23:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brug af bookmarks i sidefod

Hvordan får jeg ved hjælp af vba indsat min tekst fra inputbox ved mit bogmærke i sidefoden af mit dokument.

Jeg kan ikke få word til at gå til et bogmærke jeg har i sidefoden på min side 2 og indsætte teksten fra inputboxen. Den finder ikke bogmærket.

Håber der er nogen der er vågne endnu og kan hjælpe mig.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2004 - 00:13 #1
Fandt selv ud af det. Man er nødt til at teste på om det er der, for at kunne komme til det. Fandt det på microsofts sider.

  If ActiveDocument.Bookmarks.Exists("bógmærkets navn") = True Then
      ActiveDocument.Bookmarks("bógmærkets navn").Select
  End If

    If txtbógmærketsNavn <> "" Then
            Selection.TypeText Text:=txtbógmærketsNavn.Text
  End If
Avatar billede rvm Nybegynder
29. marts 2004 - 08:39 #2
God fundet :-) Jeg var desværre gået i seng *SS*
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2004 - 21:49 #3
Det er for dårligt, når jeg havde brug for hjælp ;-)
Man lærer dog altid mest af selv at finde ud af tingene, så hænger de bedre fast.