Avatar billede BIRGER Seniormester
28. marts 2004 - 21:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

gentagelsen af indtastede data

jeg har et word-dokument hvor der indtastes data..(navn og adresse). Dokumentet har tre sider- samme data skal også indtases på de 2 andre sider. Kan dette gøres smart, så man ikke behøver at indtaste de samme data igen..men får dem overført ?
Avatar billede steffansp Nybegynder
28. marts 2004 - 21:16 #1
Kopir og sæt ind???
Avatar billede mugs Novice
28. marts 2004 - 21:18 #2
Overført fra hvad?
Avatar billede BIRGER Seniormester
28. marts 2004 - 21:26 #3
altså indsætte de samme data på de 2 næste sider--uden at skulle taste dem igen!
Avatar billede mugs Novice
28. marts 2004 - 21:28 #4
Ok - Når du skrev "overført", forstod jeg det som om du brevflettede med f.eks en database.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
28. marts 2004 - 21:30 #5
Det med at taste data ind... Er det noget DU gør, eller noget som andre skal gøre, hvorefter de indtastede data skal kopieres i 3 eksemplarer???

Ikke for noget, men din forklaring af problemet er ikke særligt god... Prøv at forklare hvad dataene skal bruges til, hvem der indtaster dem, og hvorfor du skal ha' 3 ekspemplarer af det samme...

S.R.
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
28. marts 2004 - 21:31 #6
Vil dog umiddelbart sige at steffansp's løsning er den mest enkle... Markér hele skidtet, kopier, og sæt ind på de 2 næste sider...

S.R.
Avatar billede BIRGER Seniormester
28. marts 2004 - 21:38 #7
troede bare at at der måske var en funktion der kunne trække data over på de næste sider ...feltkode f.eks?
Avatar billede rvm Nybegynder
29. marts 2004 - 08:43 #8
Det er der jo netop, men der kræver at du skriver teksten i et definderet område og så sætter et bogmærke omkring området (Et defineret område kunne være et formularfelt). Derefter stilder du cursoren, der hvor teksten skal gentages og indsætter en krydshenvisning, der refererer til bogmærket. Dette kræver dog at man opdaterer krydshenvisningsfeltet.