Avatar billede homemaker Nybegynder
28. marts 2004 - 18:08 Der er 6 kommentarer

det billigste webhotel

Er der nogen der kan sige mig hvilket webhotel der er det billigste? Og  om i har nogle gode erfaringer med webhoteller. For jeg vil gerne lave sådan et.
Avatar billede the_legend Nybegynder
28. marts 2004 - 18:08 #1
www.web10.dk er rigtig gode synes jeg..
Avatar billede apo Praktikant
28. marts 2004 - 18:16 #2
www.cliche.dk har bl.a. et webhotel til 1 krone pr. måned - Det får du sq nok ikke billigere ;-)

Apo
Avatar billede apo Praktikant
28. marts 2004 - 18:19 #3
Hov, jeg overså lige at du vil lave et webhotel selv...

I dit tilfælde ville jeg undersøge markedet via nettet og sammenligne priser. Herved kan du selv afgøre om det kan betale sig for dig, at hoppe med på "vognen" - Der er MANGE om buddet!

Apo
Avatar billede giang Nybegynder
28. marts 2004 - 18:50 #4
Se evt. www.webhostpriser.dk. Der kan du sammenligne de forskellige webhoteller, og markedsføre dine produkter, hvis du selv laver et webhotel.
Avatar billede superbent Nybegynder
28. marts 2004 - 19:05 #5
Vil anbefale www.csg.dk - dog kan du bruge webhostpriser.dk den er også ret god til at lave en liste over lige hvad du leder efter.

Hvad skal du have på dit webhotel? skal du bare have alm. webhotel, eller skal du have med backup, email, php, mysql database osv.?
kan du definere det lidt bedre?
Avatar billede medions Nybegynder
29. marts 2004 - 08:03 #6
Vil anbefale www.dansite.dk  kanont webhotel til pengene!

//>Rune