Avatar billede fileto Seniormester
25. marts 2004 - 19:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med SelectedIndexChanged i dropdownbox

Hej
Jeg har en dropdownbox som har nogle texter. Jeg vil gerne have at når man trykker på en af teksterne så skal texten flyttes over i en textbox.
Jeg har lavet en metode som indeholder koden til at flytte texten i textboxen men den bliver ikke udført når jeg vælger en ting i drobdownboxen. Jeg har ellers knyttet metoden til SelectedIndexChanged da jeg forvænter at det er den der skal "kalde" min metode nå jeg vælger et punkt i min dropdownlist.
Men min kode bliver ikke kaldt.

Her er den kode jeg bruger til at binde min kontrol med data :
# start of code #
private void Page_Load(object sender, System.EventArgs e)
{
ArrayList features = new ArrayList();
features.Add("Test1");
features.Add("Test2");
features.Add("Test3");
if (!IsPostBack)
{
GenreFast.DataSource = features;
GenreFast.DataBind();
}
# end of code #

Når jeg trykker på et element i dropdownlisten skulle det event SelectedIndexChanged som jeg har knyttet til min metode udføre denne, men dette sker ikke.

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede brodersen Nybegynder
25. marts 2004 - 19:45 #1
Har du husket AutoPostBack="true"?
Avatar billede fileto Seniormester
25. marts 2004 - 20:01 #2
Nej det havde jeg ikke.
Tak for hjælpen
Send lige et svar for point.
Avatar billede brodersen Nybegynder
25. marts 2004 - 20:09 #3
Har du husket AutoPostBack="true"?