Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2004 - 17:23 Der er 1 løsning

konvolutter og etiketter

word --> funktioner --> konvolutter óg etiketter

Her har jeg følgende problemstilling:

Når jeg herinde vælger at se mine "Outlook adressbook --> kontaktpersoner" så er der data med jeg gerne vil have fjernet.

Kolonnen ser således ud:

navn | e-mail type | e-mail adresse

ved email type står der SMTP ud for alle kontaktpersoner. Denne vil jeg gerne have fjernet.

Problem nummer 2 der relaterer sig til ovenstående:

Den medtager kun de kontaktpersoner hvor jeg har angivet en e-mailadresse. Da jeg indtaster kontaktpersoner uden e-mail også vil jeg gerne kunne medtage dem.

Det skal siges at ovenstående før har virket upåklageligt.

Når den skriver SMTP bliver det medtaget på mine etiketter og det er jo ikke sagen!
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2004 - 13:41 #1
...