Avatar billede vipman Nybegynder
25. marts 2004 - 11:15 Der er 12 kommentarer

Vedr. PC indkøb

Man ser ofte i bilka,merlin,fona og andre lign. steder at visse lavpris pc'ere er voldsomt billige...De ser ud til at være gode el. hvert fald store, men aldrig har jeg forstået det....De nye computere er de bare så billige og er det godt at købe dem, el. er der noget galt. Lille processor el. noget...Falder pc priser bare så kraftigt generelt...
Avatar billede ird Praktikant
25. marts 2004 - 11:16 #1
Mange stormagasiner for tit et tilbud hjem hvor de så sæler ud til billig pris.
Kan selvfølgelig tiltider være noget skidt, men andre gange kan man gøre et godt køb
Avatar billede ird Praktikant
25. marts 2004 - 11:17 #2
Avatar billede vipman Nybegynder
25. marts 2004 - 11:20 #3
Hvad skal der indforstås med et godt køb....Hvad skal den have ca. og hvad skal den indebærer før den er god nok, processoren har vel meget af sige
Avatar billede ird Praktikant
25. marts 2004 - 11:21 #4
Lidt svært at definere :)
Har du set på en?
Avatar billede vipman Nybegynder
25. marts 2004 - 11:22 #5
Jamen jeg har noteret flere ned..På henholdvis 4000 og 5000 alle uden monitor...selvfølgelig...men de har mange ram,giga bites og alt det de plejer at reklamere med....
Avatar billede vipman Nybegynder
25. marts 2004 - 11:23 #6
altså kan jeg konstatere ud fra det du siger at man burde kunne købe billige pc'ere nu til dags, uden at blive "voldtaget" af producenten/forretningerne
Avatar billede ird Praktikant
25. marts 2004 - 11:25 #7
Sorry men forstår ikke helt hvad du mener :)

Kommentar: vipman
25/03-2004 11:22:07 ????
Avatar billede ird Praktikant
25. marts 2004 - 11:27 #8
Avatar billede flyhigh Nybegynder
25. marts 2004 - 11:29 #9
alle bliver "raped" når de køber billige pc´er hos forhandlerne, da de skal tjæne penge sådan er det.

gå ind på edb-priser.dk og byg din egen pc. for ikke at blive "raped", det er i min mening det eneste våben man har.

meeen, hvis du skal købe en samlet pc. og alle kombonenter gerne må være noget NONAME hardware så er det ligegyldigt hvor du køber bare det er billigt.

regardz:
maxweb.dk
Avatar billede ird Praktikant
25. marts 2004 - 11:31 #10
Max--> Nu er det ikke alle der kan samle en pc og ikke alle der gider det. Det er heller ikke det tråden går udpå.
NONAME behøver ikke være dårligt hardware vel!
Og nej ikke alle bliver voldtaget når de handler billigere maskiner, men det gælder om at kunne læse mellem linierne. Har man ikke selv styr på dette område bør man tage en med der har
Avatar billede ird Praktikant
28. marts 2004 - 14:34 #11
kunne du bruge det
Avatar billede ird Praktikant
03. april 2004 - 07:35 #12
hvaså kunne du bruge det og skal man smide et svar?