Avatar billede daniel24 Nybegynder
25. marts 2004 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

genvej i farver

Hej

Jeg bruger meget ikonerne "spar", "hjerter" "ruder" og "klør" og har da også lavet genveje til dem.

Nu går mit spørgsmål på om man kan vælge at "hjerter" og "ruder" skal være røde? og om man kan vælge en anden størrelse en standard størrelsen.

Tak

VH

Daniel
Avatar billede jkrons Professor
25. marts 2004 - 11:21 #1
Ja, det kan du sådan set godt ved at lave dem som autokorrektur symboler.

Indsæt dine tegn, hjerter, ruder, spar, klør. Formater dem med en passende størrelse. Formater så Hjerter og Ruder til rød farve.

Marker et symbol. Vælg Funktioner - Indstillinger for Autokorrektur (XP - ellers bare Autokorrektur). Skriv en forkortelse, som du vil have erstattet med dit symbol, fx hj for hjerter eller lignende.

Så kan du skrive forkortelsen, når du skal bruge symbolet.
Avatar billede daniel24 Nybegynder
25. marts 2004 - 11:27 #2
tak for det jeg bruger office 2003, engelsk version, hvor finder jeg den så?
Avatar billede daniel24 Nybegynder
25. marts 2004 - 11:31 #3
har fundet det, tak
Avatar billede daniel24 Nybegynder
25. marts 2004 - 11:32 #4
jeg trykker på accepter der sker ikke noget???
Avatar billede daniel24 Nybegynder
25. marts 2004 - 11:32 #5
sådan
Avatar billede jkrons Professor
25. marts 2004 - 11:54 #6
Velbekomme! Tak for point,