Avatar billede mrscoop Nybegynder
23. marts 2004 - 18:26 Der er 5 kommentarer

Etablering af bettingsite

Vi overvejer at starte og drive et bettingsite( Sportsbooking ) med fokus på et særligt koncept.

Jeg har nogle spørgsmål i den forbindelse:

- Hvilke selsskaber kan levere bettingsoftware ?
- Hvilke selsskaber kan levere ordentlig hosting af samme ?
- Hvilke selsskaber kan levere livescore til et sådan website ?

Vil det kunne betale sig at får programmeret og drive applikationen selv ?

Selskabet vil naturligvis skulle drives fra udlandet.
Er det legalt at hoste serverne i DK ?
Er det legalt at supportere sitets kunder fra DK ?

Vi søger hermed også en person med godt kendskab til dette marked som vi vil kunne rådføre os med som konsulent eller eventuelt på partnerbasis.
Avatar billede nse Nybegynder
24. marts 2004 - 10:34 #1
Parspro er et islandsk firma, som bla. har leveret Bet24's platform..
www.parspro.com
Avatar billede nse Nybegynder
24. marts 2004 - 10:46 #2
Bet24.com er hosted på Malta, hvor de også har kontor og Expekt.com er også hosted i udlandet..
Mht. liveresultater i fodbold så leverer Bold.dk til Bet24..
Jeg kan ikke forstille mig, at det er lovligt at servicerer kunder og hoste i Danmark..
Hvis I selv skal ud og få produceret en omfattende bettingplatform, skal I nok regne med et 6 cifret beløb, hvis det skal laves ordenligt..
Avatar billede lippe Nybegynder
26. marts 2004 - 16:21 #3
Der må så vidt jeg ved, ikke være ansatte i Danmark i et betting firma, og derfor kunne jeg heller ikke forestille mig at det er lovligt at hoste servers med emre i Danmark.
Loven bliver dog nok lavet om inden for et par år, da flere af de udenlanske betting firmaer er ved at gøre klar til en retsag imod den danske lov.
Avatar billede airplay Praktikant
02. april 2004 - 12:53 #4
Jeg tror der et meget stort potentiale i kombinationen af spil og internet, men ikke blot som spiludbyder - for os spillere er før-kamp info. en stor mangelvare.
Jeg har en idé til hvordan det løses, og dermed også et godt supplement til jeres kopncept - hvis I er interesseret, så giv lyd !
Avatar billede staz Nybegynder
13. april 2004 - 14:52 #5
www.netimage.dk - dansk firma som har lavet kernen bag betbutler.com