Avatar billede trikz4h Nybegynder
22. marts 2004 - 22:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mIRC script - giver ingen fejl, men virker forkert?

Hey... tænkte om i lige kunne hjælpe mig med den her...:

on *:text:!add*:#timerush.test:{
  if (%war) {
    if ($address($nick, 1) !== $read(gatherban.txt, w, $address($nick, 1))) {
      if (!$istok(%playersa %playersb,$nick,32)) && ($iif($gettok(%playersa %playersb,0,32),$ifmatch,0) < 10) {
        if ($gettok(%playersa,0,32) == 5) {
          var %tmpteam b
        }
        if ($gettok(%playersb,0,32) == 5) {
          var %tmpteam a
        }
        if (!%tmpteam) {
          var %tmpteam $iif($istok(a.b,$2,46),$2,$rand(a,b))
        }
        if (%tmpteam == a) {
          set %playersa %playersa $nick
          team
        }
        else {
          set %playersb %playersb $nick
          team
        }
      if ($iif($gettok(%playersa %playersb,0,32),$ifmatch,0) == 10) {
        inc %gatherweek
        unset %war
        set %lasttime $time
        set %lastdate $asctime(dd:m:yyyy)
        mod
        uddeling
        msg %adminnick Type now "gather 'ip' 'password'"
        msg $chan 9,1«0,1!9,1»0,1 Team A (CT): %playersa 9,1«0,1!9,1»0,1
        msg $chan 9,1«0,1!9,1»0,1 Team B (Ts): %playersb 9,1«0,1!9,1»0,1
      }
      } elseif ($address($nick, 1) == $read(gatherban.txt, w, $address($nick, 1))) {
      notice $nick You are banned from our gathers, contact a admin if you find this unfair.
      } else {
      halt
    }

Det er pasted direkte fra editoren fra mIRC, og som i nok kan se, så er der en fejl ved elseif til sidste (sammen med else...) forstår ikk hvordan den ikk hopper en linje ind :(
Avatar billede nesluop Nybegynder
25. marts 2004 - 15:11 #1
hvad skal den hjælpe?
Avatar billede trikz4h Nybegynder
25. marts 2004 - 15:44 #2
Det er faktisk lige meget nu :) -> den er blevet fixet ;)
Avatar billede trikz4h Nybegynder
25. marts 2004 - 15:44 #3
sorry har selv klaret den