Avatar billede canker Nybegynder
22. marts 2004 - 15:04 Der er 6 kommentarer

enumerere printere

er der nogen der har et eksempel på noget kode der enumererer printere på fx et angivet servernavn. Man skulle kunne spørge på nav, port, driver osv
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. marts 2004 - 15:54 #1
Du må, ifølge Ekspertens regel §2.1.11, ikke oprette samme spm 2 gange.
Du skal bestemme dig, om det skal laves i VBScript eller Visual Basic. Og derefter lukke spm'et i den anden kategori.

Et spm lukkes ved at:
1) lægge et svar
2) markere eget navn i boksen
3) klikke på Accepter-knappen

Husk punkt 2.

Ekspertens regel §2.1.11:
[Det er ikke tilladt at:] "oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede roenving Novice
22. marts 2004 - 16:14 #2
Ellers lukker vi begge to !-)

/coadmin
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. marts 2004 - 16:17 #3
Det skal lige siges, at hvis en CoAdmin lukker dine spm, mister du pointsne.. så beslut dig :-)

Mon ikke at du får noget tid, til at overveje situationen.. :-)
Avatar billede canker Nybegynder
23. marts 2004 - 08:07 #4
gu ve om der kun kan brokkes her på eksperten, eller om der også bliver svaret på spørgsmål - undskyld o' de herrer at jeg jeg ikke lukkede spørgsmålet lige efter jeres henvenden, men jeg lever altså ikke på nettet !!!!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. marts 2004 - 17:24 #5
canker> Hvad snakker du om? Jeg har i hvert fald ikke presset dig :-)

-- Du har glemt punkt 2! :-)  (det var den du skulle huske..)
Udføres: punkt1, punkt 2, punkt 3 :-)

Men nu har du jo lagt et svar, så det er kun punkt 2 efterfulgt af punkt 3..
Avatar billede roenving Novice
23. marts 2004 - 17:37 #6
>>canker

Brok ?-)

-- reglerne er der ikke for at de skal overholdes, men de skal overholdes, for at E* skal kunne fungere ordentligt !-)