Avatar billede martinhrj Nybegynder
22. marts 2004 - 09:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vandmærke i Word

Når man vil lave et vandmærke i Word (2002) vælger man "formater"->"baggrund"->"trykt vandmærke". Men jeg har en computer hvor menupunktet "trykt vandmærke" ikke findes. Jeg har forsøgt at geninstallere officepakken med ALT valgt. Men punktet findes stadig ikke.

Kan man et eller andet sted i word slå sådanne punkter til eller fra?

På forhånd tak!

\Martin
Avatar billede fh1dk Nybegynder
13. april 2004 - 12:43 #1
lyder som du skal køre installations cd igen....
Avatar billede fh1dk Nybegynder
16. april 2004 - 13:14 #2
i med installations cden, du kan måske få lov at vælge (under reparation)
Avatar billede martinhrj Nybegynder
07. september 2004 - 19:07 #3
Tja... efter en geninstallation af HELE comp, lykkedes det. Meget mystisk. Men point for forsøget...