Avatar billede vw-john Nybegynder
05. februar 2001 - 17:07 Der er 5 kommentarer

Point fra VW-john

Her er så de point jeg ikke gav hotpop,pstric og visionmagic i mit andet spørgsmål.

Og tak for hjælpen
Avatar billede pstric Nybegynder
05. februar 2001 - 17:13 #1
vw-john>> Husk reference. Var det http://www.eksperten.dk/spm/47574 ? Så vil jeg ikke have nogen point. Det var jo kun 5 point, du havde udlovet, og dem har du givet væk. Husk bare til en anden gang at bruge lidt mere tid på spørgsmålet. F.eks. 1/2 min. til at finde et link ;-)
Avatar billede vw-john Nybegynder
05. februar 2001 - 17:25 #2
Ja jeg ved godt jeg har lavet en fejl, undskyld ...jeg prøver jo på at rette op på den nu, så vær lige sød at svare ik?
Avatar billede pstric Nybegynder
05. februar 2001 - 17:30 #3
vw-john>> Okay, så får du et svar. Men det er altså ikke noget der vil blive båret nag over. Det var bare ment som et lille rap over fingrene, og dem har vi andre jo også fået nogen af. De eneste der ikke begår fejl, er dem der ikke er her på Eksperten!
Avatar billede vw-john Nybegynder
05. februar 2001 - 17:36 #4
pstric>> tak for det...( sidder lige og puster mig selv over fingrene *GG*)

PS: venter på at de andre også skal svare, så jeg kan dele pointene
Avatar billede webmasterdk Praktikant
28. februar 2001 - 13:04 #5
jeg vil da godt deltage i at få lidt point hvis de 2 andre ikke svarer! :-)