Avatar billede bongoskatol Nybegynder
21. marts 2004 - 23:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvad siger i til denne side?

Hey,
Jeg har lavet en hjemmeside til mit ska band. Hva synes i om den? Skal den laves om på nogen måde? Hvad skal der holdes fast i? Hvad er godt?
det skal siges at skamusik er meget gøglet og gakket hvilket hjemmesiden også er blevet...

Med Venlig Hilsen
Skatol Crew!

www.skatol.tk
Avatar billede franzy Nybegynder
21. marts 2004 - 23:32 #1
den ser nice ud - jeg bryder mig bare ikke om den måde at højden af din iframe (den med det hele) bestemmes af teksterne i højre side. Kan godt ske det ikke gør sådan i IE men i Opera gør den. Det bør ændres så den får en mere fast højde.
Avatar billede varmeskud Praktikant
21. marts 2004 - 23:34 #2
Jeg syntes den ligner totalt børne side. Den ligner ikke noget seriøs.

Sorry men sandt
Avatar billede franzy Nybegynder
21. marts 2004 - 23:34 #3
jeg kan for eksempel ikke se hvad hulen der foregår hverken på forsiden eller gæstebogen :/
Avatar billede syvon Nybegynder
21. marts 2004 - 23:37 #4
Dette er i uoverensstemmelse med eksperten regler 2.11 luk det ene spm

http://www.eksperten.dk/spm/480239
http://www.eksperten.dk/spm/480246
Avatar billede apo Praktikant
21. marts 2004 - 23:40 #6
(Flyttet fra den anden tråd)

Hehe

Set ud fra et humoristisk synspunkt synes jeg faktisk at sitet er meget godt!

Jeg ved ikke om det er meningen, men det første jeg tænker på, når jeg kommer ind på sitet, er at budskabet er at her er nogen der gør grin med noget (knapper med børneskrift og Pia Kjærsgaard musemarkør).

Alligevel er det tydeligt at der er en mening med galskaben, da det virker bevidst designet, som et site der skal udstråle "fis og ballade".

Apo
Avatar billede giraffenmingo Nybegynder
21. marts 2004 - 23:47 #7
*LOL*
Kan bestemt godt li den...især musemarkøren med pia k.. hæhæ.
men god letter uoverskuelige pga. børneskriften, men syntes nu det er en fed del aligevel.
Avatar billede bongoskatol Nybegynder
22. marts 2004 - 15:57 #8
hvad synes i skal rettes? noget bestemt som er helt galt? og ja det skal virke som o mat det gør grin med noget...
Avatar billede mjl Nybegynder
22. marts 2004 - 17:39 #9
Helene er skøn... :o)
Avatar billede bongoskatol Nybegynder
22. marts 2004 - 18:56 #10
hey pædo-john...hun går i 8. klasse....syntes bare lige at du skulle vide det (kryp!)
Avatar billede bongoskatol Nybegynder
22. marts 2004 - 18:58 #11
tak for rosen....kunne ik bruge det til helt så meget, men mange tak.

Lukker herfra...
Avatar billede mjl Nybegynder
23. marts 2004 - 17:53 #12
Prøv at forstå, at når jeg siger skøn, mener jeg; skønt at se en pige der spiller bas, og er med i et band - tror ikke det er helt almindeligt.

Så den der Pædo-bemærkning kunne du ha' sparet mig for - tak! Jeg har jo læst om Jer, inkl. Jeres alder...!!! Utroligt!